miercuri, 7 octombrie 2009

Bravo Grasule!

     Astăzi s-a ridicat şi Grasu pentru prima oară în picioare.....ai scăpat şi tu de neurolog Grasule! Că eu când îi ziceam lui mami meu că ea trebuie să viziteze un neurolog, se făcea că nu înţelege ceea ce zic eu!

     Chiar dacă nu se vede din poze, Grasu e mai mic ca mine cu o lună şi o zi...este născut pe 16 ianuarie....dar seamănă cu egipteni lui! şi pare mai mare decât mine!

    Acum, Grasule să se păzească maică-ta! Că abia deacum începe adevărata distracţie.....

    Eu ce să vă spun, că am primit şi eu felicitări de la mami meu, fiindcă am fost cuminţică astăzi, am lăsat-o să spele, să calce, şi să facă şi papa....toate pentru mine...deaceea am şi fost cuminte!

4 comentarii:

  1. Nu stiu cine e Grasul, dar am citit si 2 postari anterioare, si m-am amuzat teribil la toate ..... desi mami cred ca avea 1000 de nervi cand le-a scris !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de aprecieri Nikol! Grasul este primul pretendent la mana mea de domnisora....
    Felicitari pentru dedicatia cu care iti faci meseria, si te asteptam cu vesti bune privind sanatatea!

    RăspundețiȘtergere
  3. bn multam iubita mea sara , am fost cam bolnavior si din cauza asta nu ti am putut raspunde am si eu 4 dinti acum si tare sunt dormic sa merg in picioare mami a intepenit de spate la cat ma tine zilnic sa merg ihhi
    mami a mea si cu mami lui sara sau cunoscut acum un an pe un forum pt copii si de atunci sau incuscrit nici nu eram eu nascut deci prin urmare cum a zis si sara sunt pretendent dar sa vad ca imi e cam teama de ea ca e dura ca mami si eu sunt cuminte ca tati ihhiih te pup saruca mea

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Imam invata sa fi mai dur, asa ca mami tau...ca sa nu te vaiti ca taica-tu ca te bate nevasta, ca el mananca numai mancare si bataie....si stii bine ca daca intrii pe mana mea nu stiu cum iesi!
    Ai grija e maica-ta, nu o mai cocosa, ca daca se imbolnaveste ea te mananca soarecele ala al vostru in baza lui taica-tu si a lui unchi-tu!....auzi tu sa nu prindeti voi pana acum soarecele, sa o lasati pe maica-ta sa stea cu teama in casa....acum fiecare cu animalul lui de casa, voi aveti soarece, noi gandaci de bucatarie.....

    RăspundețiȘtergere