vineri, 2 octombrie 2009

Sunt mare!

     Când am fost cu naşa la shhoping, mi-a luat oliţă....fiindcă în oliţa tip wc cântăcios îmi cam cade poponeaţa!     

      Aşa că acum, mami mă pune de două ori pe zi să fac pipiloancă la oliţă.....această oliţă cântă doar când fac ceva, adică când simte umezeală.....dumincă am reuşit, şi am auzit melodia.... însă aseară mami m-a lăsat cu tati, şi s-a dus să îmi facă papa, tati a fost tare entuziast când a auzit melodia, numai că a uitat că mi-a dat să beau apă cu cana, şi asfel a ajuns apă şi în oliţă, aşa că s-a bucurat degeaba!

    Mami a început să mă trateze ca pe un copil mare: trebuie să stau pe oliţă, să mă spăl pe dinţi, să beau apă cu cana....complicată viaţă de copil mare! deaceea încerc de o săptămână să le arăt că eu tot mică sunt, şi pe la două noaptea mă apucă chiuiala, dar ei tot pe a lor o ţin, şi eu la fel! că doar cum zice proverbul: aşchia nu sare departe de trunchi....şi mă liniştesc doar când mă ia mami să dorm pe ea, deci mami e cam zombilică, că nu se odihneşte noaptea....dar poate pricepe că eu tot mică sunt!

     Astăzi poate reuşim să mergem la dna dr Cioloş, să vedem dacă am nevoie de ghetuţe speciale, sau pot să încep să mă încalţ ca oamenii mari!....grea viaţa asta de om mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu