miercuri, 28 octombrie 2009

M-au vizitat bunici!

Sâmbătă m-au vizitat mamaie Ştefi şi tataie Adrian, care au fost la cumpăraturi, şi au trecut şi pe la noi să ne lase câte ceva....cred că şi-au pus mâinile în cap, când au văzut ce ordine faceam eu pe la mine pe aici!
Luni ne-au vizitat mamaie Tanţi şi tataie Marinică, care ne-au mai refăcut provizia de legume....şi mi-au adus un costum tip cosmonaut, de iesit pe afară cu el...drept răsplată, la plecare, i-am condus în ritm de samba!
Marţi le-am făcut o vizită bunicilor de la Bucureşti...şi am încercat să o convingem pe mamaie Ştefi că trebuie să înveţe şi ea o dată pentru totdeauna că oameni nu sunt buni cum îi crede ea, ci răi,şi dacă pot face un rău gratuit o fac fără probleme....dar mamaie Ştefi gândeşte de parcă ar avea 12 ani, cel puţin aşa zice mami....dar nu recunoaşte, ea zice că mami e pesimistă...şi sincer să fim acum, mami nu prea este nici pesimistă, dar nici optimistă, să zicem că este cu picioarele mai înfipte în pământ,că doar de aceea este bălănţoaică...şi cam ceea ce a zis mami s-a întâmplat, asta mamaie Ştefi ar trebui să recunoască...dar mamaie crede în continuare că oameni sunt buni, şi mami tot speră să mai schimbe anumite opinii la mamaie, dar cred că e prea târziu!
M-am jucat şi cu tataie Adrian...tot mami zice că o să fiu o răsfăţată, ceea ce nu este neapărat un lucru bun! Tataie mi-a luat baloane, şi ne-am jucat cu ele...bune baloanele lui faţă de cele cumpărate de mami!
Mami oricum e cam supărată pe mine căci am ros pătuţul, de nervii...că nu vreau eu să stau în el, ci să mişun prin casă toată ziua şi să trag de cabluri în toate direcţiile...şi mai este supărată pe mine fiindcă o muşc de nas, şi că o lovesc cu capul! Sâmbătă am lovit-o aşa rău că se înroşise toată, şi a stat cu comprese cu apă rece.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu