sâmbătă, 24 octombrie 2009

Să mă pape câinele, nu alta!

Acum două zile am fost cu mami la piaţă...piaţa este la 3 minute de noi, adică cum cobori de la noi din bloc, pe scara cealaltă, mai mergi 50 de metri şi intri în piaţă!
Vecini de la blocul din faţă, au făcut spaţii pentru câini comunitari, chiar sub balcoanele lor...noi a trebuit să trecem pe lângă ei,şi un căţel jegărit s-a luat de noi! Mami a pus mâna pe o scândură, şi şi-a zis că dacă se apropie haimanaua merge pe premiza ori el, ori noi....dar ce să vezi: un bătrânel cam de vârsta lui Străbunicul, care abia îşi târa picioarele, în loc să ne compătimească pe noi că ne papă câinele, ce se apucă să zică: vai săracul Bobiţă, te ameninţă cu scândura!
Mami nu a zis nimic, l-a lăsat pe om să trăncănească...însă a apărut nea Georgică, vecinul nostru de scară dela etajul 10, care crede mami că avea o bere la bord, şi l-a potolit dânsul pe bătrânel cu texte de genul: aţi făcut aici herghelie de potăi! chem hingheri să facă săpun din ei!
Noi am plecat, şi i-am lăsat în dispută...oricum, mami până acum, când se supăra pe mine, spunea că mă dă lui Besset, căţelul meu de pluş...dar acum a zis că nu mă mai ameninţă niciodată cu căţelul, că dacă mă păpa acum să vezi ce omor îşi lua acest căţel!
Tot din capitolul moşi aiuriţi putem să vă povestim că acum câteva săptămâni, aflându-ne la plimbare, ne abordează un tătăiţă: Să vă trăiască copilul! Dar cu cine seammă băiatul? cu bunicile nu? că ştiţi că copii nu seamănă cu părinţi, seamănă cu bunici! Iar eu eram îmbrăcată într-o minunăţie de rochiţă roz, şi eram roz din cap până în vârful picioarelor, fiindcă şi pantofi erau roz!

2 comentarii:

  1. offf e grea viatza de bucurestean !!!!
    si haioasa treaba cu baietelul imbracat in roz!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, cam complicata viatza asta de bucurestean...dar supravietuim noi!

    RăspundețiȘtergere