vineri, 9 octombrie 2009

Am fost la Străbuna!

     Ieri am fost la Străbuna...nu m-am mai limitat a face puţintică ordine la cărţile ei de rugăciunişi la icoane, şi m-am uracat pe lada de la recamier să fac ordine şi disciplină şi acolo...când a intrat mami în cameră, eu chiuiam de fericire că am reuşit să urc acolo, iar Străbuna îmi arăta palma şi îmi zicea: "Stai la un loc, n-auzi? Dă-te joc, o să cazi! Tu nu şti de frică deloc?", eu doar o priveam şi continuam ordinea.....

     Pentru că mă plictisisem, am început să mă pup...de fapt, pupam pereţii...îmi pupam umbra!

     Pentru că timpul trece, eu cresc şi fac din ce în ce mai multe prostii....casa noastră începe să ia aliură de cazemată....mami care are fixaţii cu ordinea şi disciplina nu este deloc încântată....tati şi-a baricadat biroul cu cartoane, ca să nu mă mai bag eu pe la fire, mami nu a agreat deloc ideea dar tati i-a tăiat-o scurt cu: ai de ales! ori pun cartoane, şi nu îţi convine,ori poate fi-ta să se corenteze rozând la fire, şi te umfli de plâns toată viaţa! Aşa că mami săraca a trebuit să se acomodeze cu ideea...

    În altă ordine de ideei mami a ajuns la concluzia că tati trebuie formatat:

- baricadează tot pe unde umblu, dacă mă reped la ceva ce nu e bine să fac începe să se agite: Sara, Sara acolo nu! Am ajuns la concluzia că eu nu am voie nicăieri!
- dacă stau pe oliţă, mă înfofoleşte toată...să nu răcesc care cumva.....

-nu vrea să mă lase să dorm singurică în cameră....mami zice să înceapă să doarma în sufragerie, că poate aşa mă dezvăţ şi eu să aterizez la ei în pat, dar tati zice că nu se poate să stau singurică în cameră...dar vorba lui mami, nu el a făcut groapă în saltea dormind pe o parte!

     Pentru tati locul ideal este să mă ţină pe picior la calculator! Acolo crede el că nu fac nici o trăznaie....

     Mâine plecăm la MaDridu, că face tataie gardul......să îl ajutăm şi noi....vă daţi voi seama cine este piesa de rezistenţă! Pe cine îşi pune tataie toată baza.....

P.S.:Acum două seri ne-au sunat de la Millenium Bank, că putem să ne transferăm bani...dar mami le-a zis că deja am rezolvat treaba, şi numai vrea să audă de ei!

2 comentarii:

  1. Offf Doamne ...
    o intrega Drama ...
    asa e
    cind parintii sint excesiv de Reponsabili !!!
    HA HA HA !!!
    Si chestia cu pupatul umbrei ...e bestial ....
    nu am mai auzit !!!
    HI HI HI HI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de comentariu tanti Pansy, te pupam si noi si iti uram numai bine!

    RăspundețiȘtergere