duminică, 11 octombrie 2009

Lucram la gard!

  Suntem la tara, la MaDridu si lucram la gard....adica tati si tataie...eu, mami si mamaie suntem cu asistenta tehnica, adica ne ducem din cand in cand in verificare, pe rand sau in grup, si suntem cu sfaturile....mami a zis ca vrea sa vada gardul gata pana plecam la Bucuresti, iar tataie a zis ca se duc si ii fac o poza la un gard frumos, si ii zice ca acela este gardul lor, si este gata! Strabunicul evident ca deja s-a declarat nemultumit....

    Strabunul ar trebui sa fie bucuros, caci sambata ne-a vizitat varul lui tati, Sorin, cu fratele lui mamaie, sa ne invite la nunta pe 1 noiembrie...tataie astepta si mireasa, dar mami a zis din prima ca nu o sa vina...caci si deoarece mamaie Tanta cand a auzit ca vin musafirii tot ii zicea lui mami sa duca bagajele noastre in camera, dar mami a zis ca nu le duce, ca sa vada si aia ca noi suntem veniti cu bagaje multe, adica eu sunt venita cu bagaje multe:o geanta cu scutece si ce imi trebuie pentru spalat, o gentuta cu vitaminele si trusa de dimineata, o geanta cu ceea ce imi trebuie pentru mancat, o geanta cu jucarii, si rucsacul cu hainutele mele....deci in concluzie mamaie se strofoca degeaba, ca mireasa cu burtica in 8 luni, nu a semnat condica...Strabunul astepta sa o cunoasca si el, ca zicea ca Sorin a venit la MaDridu cu toate mandrele, insa tati la sfarsit a fost rautacis, ca deobicei cand este vorba de vara-su, i-a zis lui tataie ca sa se bucure, ca poate cu asta ramane mai mult timp.

   Mamaie ieri a avut activitate intensa, ca de' poate sa isi deschida firma de consultanta in materie de pomeni...ieri a facut parastasul de o saptamana pentru doamna Viorica, mamaia lui Cosmin si Radu, finuti ei de botez. 

    Eu  am fost cumintica, in mare...le-am lasat pe mami si pe mamaie de au facut conserve pentru iarna, si sarmale....Strabunul si tanti Tia m-au plimbat cu caruciorul prin curte, iar cu unchiul Vali m-am iubit un pic! Evident ca si aici umblu dupa cabluri, cheile si alte alea....am descoperit fierul de calcat, si m-am jucat cu el...caci acasa mami il ascunde!

   Astazi lui mami i s-a pus piticul ca vrea sa faca peltea de gutui....sa vedem ce iese si din asta....este in plin proces de fabricatie....presimt eu ca nu va fi ceea ce se asteapta mami!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu