joi, 15 octombrie 2009

Am revenit pe baricade!

     Luni după-amiază am revenit pe baricade....adică, am venit de la ţară, fiindcă ploua si nu se mai putea lucra la gard....

   Aşadar, luni când ne-am trezit am văzut că plouă....tati şi tataie s-au mai învârtit niţel, şi după aceea i-am făcut o vizită lui unchiul Costel, să stabilească tataie ce şi cum fac cu gardul....unchiul Costel a început iar cu alergatul puiului, dar mami l-a calmat repede, i-a zis că ne-a taiat mamaie Tanţa trei pui, şi că mamaie e la servici, şi noi nu ne descurcam să jumulim puiul, aşa că lăsăm pe altă dată....în altă ordine de ideei unchiul Costel ne-a zăpăcit dacă tataie a respectat regulule de construcţie a unui gard, cu etape şi alte alea....oricum eu am fost încântată că pe mine m-a lăudat la vecini, am auzit noi astăzi de la mamaie Tanţa: că sunt cuminte, că am crescut, că râd mult, că sunt frumoasă!

    Pe la prânz am plecat spre casă, am trecut pe la Kaufland să caute mami pistol de biscuiţi, dar nu a găsit....apoi când am ajuns acasă am făcut curat şi mâncare, şi uite aşa a trecut ziua.

    Marţi am fost cuminte, că m-am jucat mai toată ziulica cu mami...dar am şispălat!
    Ieri am fost în vizită la mamaie Ştefi,şi evident că mi-am făcut de cap cu Străbuna...care a ajuns la concluzia că cunt stricătoare, că prea mă leg de toate la vârsta mea....şi ca răsplată, am vrut să îi scot ochii, dar m-a văzut mamişi m-a certat, şi am devenit mârâită....evident că mamaie m-a dragălit tot timpul,şi mami a zis că o să fiu o răsfăţată, şi că o să ajung să mă dau cu fundul de pământ în magazine să îmi cumpere numai ce vreau eu...că mamaie aşa a răsfăţat-o şi pe Străbuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu