joi, 15 octombrie 2009

Vreau să fie vară!

      Vreau să fie  vară!

      Şi pentru că mami tot îmi zice că a venit toamna, si mă pune să port pantaloni...dar eu şugubeaţă vreau să stau în pantaloni scurţi, aşa că mă enervez şi îmi scot pantaloni şi mi pun în cap....mami mă ceartă, şi eu încep să plâng, iar mami mă ia în braţe să mă liniştesc...şi tot aşa....tati a zis că dacă tot nu sunt cuminte să mă îmbraceîn uniformă....el zice uniformă la salopetele care sunt pe post de pijama!

       Aşa că drept pedeapsă toată ziua o să stau îmbrăcată în pijamale! Ei nu înţeleg că mie nu îmi este aşa frig ca lor...dar zic să  nu răcesc, cum a păţit Grasu de a ajuns să facă aerosol, că s-a trezit cu o frumuseţe de pneumonie....noroc că mami lui nu a vrut să se interneze, că jar mânca în spital! Dar măcar se internau aproape de noi, la Budimex, şi puteam să îi vizităm, şi să le fac un concert....şi aşa taica-su când m-a auzit cum fac pe soprana a zis că nu îl lasă să mă ia de soaţă, că o să îl bat de câte ori mă înfurii!

2 comentarii:

  1. sotioaro cine te primea la sp , ca sa te imbolnavesti si tu apoi cine mai imi facea concert si asa zac eu de 4 zile stai cuminte in casa si pune maina si tine pantaloni pe tine ca sa am ce sa dau jos cand ma fac bine ihiihihihihihhi
    stai cuminte o sa iti aduc un batic ca sa l pui in cap ca mami al meu ca eu cand o prind fara batic drept pedeapsa o trag de par hiihihih
    si ma amuza ihhi
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi bine sa te insanatosesti repede, sa am si eu pe cine batea....cat despre batic, eu zic sa il pastrezi pentru tine, ca eu nu suport nika in cap!

    RăspundețiȘtergere