vineri, 2 octombrie 2009

Millenium Bank!

     De trei zile eu şi mami facem poteci la Millenium Bank....ca să vă lămuresc: cu bani mei mami a constituit un depozit la Millenium Bank. O să ziceţi, de unde am eu bănuţi, ce eu muncesc? Păi mami a strâns bani daţi de cei care m-au vizitat când m-am născut, prima de naştere de la primărie, bani de trusou de la primărie, prima de primă naştere de la primărie, bănuţi de la botez, bănuţi care mi dau bunici şi străbunici, alocaţia, prima de naştere şi prima de 1 iunie de la mami de la servici, şi s-a gândit să îmi constituie un depozit ca atunci când voi fi mare să am bănuţi de studii.

    Toate bune şi frumoase, numai că mami, de comun acord cu tati, a ales Millenium Bank....proastă alegere! O să vedeţi de ce! Până atunci ţinea bani pe un card la ING....şi într-o zi la luat pe tati, au deschis un cont la Millenium, (că a zis să fie amundoi, să poată face operaţiuni) şi mami a transferat bani de pe card,şi a constituit faimosul depozit pe 3 luni, cu prelungire automată, cu capitalizare.

    S-a ajuns şi la data scadentă, adică 01.10.....mami s-a gândit că este dobândă mai mare la Alpha Bank...să îmi mute averea acolo....aşa că miercuri m-a pus în căruţ, am mers la Millenium Bank, am întrebat când este scadenţa,care sunt comisioanele, şi dacă poate face la scadenţă transferul....toate răspunsurile au fost pe placul nostru,aşa că am băgat viteză şi am mers la Alpha să deschidem cont curent....rezolvat şi această parte, că doar când e vorba de luat bani toţi sunt drăguţi.

   Joi, 01.10 ne-am prezentat la Millenium pentru a vira bani la Alpha Bank....când am ajuns am aflat că bani nu sunt în contul curent, că putem transfera bani, dar nu toţi....mami a zis că aşteaptă să putemsă îi transferăm pe toţi.

    După amiază i-a vizitat tati, căruia i s-a zis că nu au intrat încă bani în contul curent, şi că oricum nu are aceleaşi drepturi ca şi mami, deci nu pot face amundoi toate operaţiunile, dar că dacă vor să închidă socotelile cu banca trebuie să se prezinte amundoi!

   Astăzi de dimineaţă a verificat tati dacă au intrat bani, prin Internet Banking, şi a lichidat depozitul, şi astfel au intrat bănuţi în contul curent....când ne-am trezit noi, mami a încercat să transfere bani prin Internet Banking, dar nu mergea, ca şi ieri....aşa că iar ne-am luat nervii la pachet şi iar la bancă....unde ne-a spus că operaţiunea se poate face doar de mami prin Internet Banking, folosind parola 2 de pe card....care card era la tati, că doar el fusese ultimul la bancă!....aşa că l-am sunat pe tati, l-am trimis la un ATM Millenium să ne spună această faimoasă parolă....am aflat şi această parolă,am intrat pe Internet Banking, dar nu se poate face transferul dintr-o eroare de sistem...

    So, am tras aer în piept şi am sunat la Call Center să ne spună ce să facem, suntem noi proaste sau ce? am sunat, nu eram noi devină, ci există o problemă între reţeaua ATM şi Internet Banking şi nu se poate folosi serviciul de transfer, şi se lucrează la această eroare de vre-o săptămână şi vom fi anunţate când se rezolvă această problemă...poate peste câteva luni!

    Acum, mami şi-a descărcat nervii...şi ne luăm o cană de răbdare cu noi, şi ne ducem iar la banca Millenium....care nu are casierie, iar ordinele de plată numai acolo se pot face! au casieri numai în sucursală!

    Vă anunţăm când am revenit ce ne-a mai motivat acum!

4 comentarii:

  1. OFFFF Doamne !!!
    trebuie sa ai nervii tari in ziulica de azi !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. da! cand ai deaface cu un sistem de trei lei! este si vina noastra ca nu ne/am interesat foarte bine inainte....

    RăspundețiȘtergere
  3. dragutele de voi...pai hai sa fim realisti!traim in Romania si doar nu putem sa asteptam lucruri bune tocmai de la banci...din pacate si copiii nostri vor suferi din cauza birocratiei si hotilor din tara asta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Libra, totusi speram ca lucrurile sa mearga spre mai bine!

    RăspundețiȘtergere