vineri, 16 octombrie 2009

Din capitolul: Să dorm!

   Din acest capitol mi-au pregătit, înainte să apar, următoarele:  pătuţ, saltea, lenjerie de pat, protecţie pat,  pernita, carosel muzical, lampă de veghe, sac de dormit, păturică, scutece de finet.

    Pătuţul îl am de la Barza - pentru noi a fost foarte util deoarece are balansoar, şi ne-a scutit de legănat...însă acum când  mă enervez încep să mă balansez singură, că încă nu au montat opritorul!

   Saltea am găsit la Mondocarp, şi sunt atre drăguţi şi fac şi pe comandă. 

   Lenjeria o am de la Barza (Baby Expo), modelul Laska, ce contine cearceaf, pernuţă şi pilotă, culoarea galben pai, şi este foarte bună. O altă lenjerie am de la Mondocarp, şi conţine cearceaf, pernuţă şi pilotă, culaorea roz cu Twity. În afară de aceste lenjerii am mai colecţionat şi pe parcurs, mai ne-a confecţionat şi mamaie Ştefi!

     O să mai continuăm lista când o să o las pe mami să mai scrie...acum m-am enervat, şi am tabarat pe calculator...ce tot atât stă şi butonează!

....să reluăm treaba de unde am rămas....

    Protecţia de pat am cumpărat-o fiindcă avem pătuţ din lemn, dar nu am folosit-o deoarece eu treag de ea...mie îmi place fărăr ea...am achiziţionat-o de la Baby Expo!

    Perniţa este în formă de fluture, din colecţia Dolphin (Baby Expo), este doar decoractivă! Atenţie: nu se foloseşte pernă în primele luni de viaţă....noi încă nu folosim perna decât pentru joacă, fiindcă aşa ne-am obişnuit!

    Caroselul muzical l-am cumpărat de la Primii Paşi (Baby Expo), şi a fost foarte util, mai ales în perioada colicilor, fiindcă muzica lui ne liniştea....am mai primit un carosel cu iepuraşi, pe care îl foloseam dimineaţa, fiindcă are muzica mult mai vioaie.

    Lampa de veghe este dela Disney, în formă de semilună...noi nu prea am folosit-o deoarece camera în care dorm oricum este semi-luminată.

   Sacul de dormit l-am primit de la Rodica, înainte să  plece în Irlanda, şi a fost foarte, foarte util, deoarece mami era sigură că sunt învelită, şi nu îmi este frig.

   Păturica nu prea am folosit-o chiar dacă este foarte frumosă...mai mult când ieşim la plimbărică...dar dela o păturică, am ajuns să lepierdem numărul...oricum cele mai folosite sunt păturica cu broscuţe (cu care mă învelesc, şi dorm cu jucăria mea broscuţă), păturica de la Rodi cu Moş Crăciun (care este foarte,foarte mare,şi o punem pe jos,şi mă joc), şi păturicile tricotate de mamaie Ştefi (pe care stau când merg la plimbărică).

    Scutecele de finet au fost utile în primele luni, fiindcă mami le punea pe post de pernuţă la capul meu, exact ca în marenitate, deasemenea le-am folosit şi pe post de prosop vara.

4 comentarii:

  1. ha ha ha ...
    si mitzele mele ....tasteaza ....cred ca e ceva in aer !!!!
    sau frigul de afara ....ne aduce pe toti in casa la caldura !!!!
    Pupici si spor la treburi ....sau la concerte !!!!????
    de ....cum da Domnu ....nu ???

    RăspundețiȘtergere
  2. Pupici si de la noi! si să sperăm că pisicuţele tale sunt ceva mai cuminţi decât noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. ei ....
    in nici un caz
    mai cuminti ...
    mai ales ca sint 8 ...la numar ...
    plus catelu' Bucurie ...
    care face cit toate la un loc ...
    cred ca trebuia sa-i spun "Podoaba "!!!!
    HA HA HA !!!
    Misi pt. Pupici !!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, daca ar intra pe mana mea ar fi o adevarata bucurie, si pe mine si pe ele....si lui mami cand era mica ii placeau mut pisicile si catei!

    RăspundețiȘtergere