miercuri, 28 octombrie 2009

Muşc de nas!

Poate apar şi eu la Cârcotaşi! Tocmai am văzut un fragment de la Ştirile ProTv, cu unul care a apărut pansat tot la nas că îl muşcase frate-su de nas...şi cum eu dacă o pap pe mami, ea nu poate pleca la spital singură, apar şi eu pe lângă ea....mami se oftică că pe tati nu îl atac, şi nu îl muşc de nas...dipă el arunc cu telecomanda!
Şi să ştiţi că nu numai eu fac năzbâti în acestă familie, ci şi Străbunica...care a pus pe jar jumătate din clanul prietenelor lui mamaie Ştefi, fiindcă era nervoasă că nu îi ieşea nu ştiu ce la lucru, şi o prietenă de-a lui mamaie a derajat-o i-a spus ăleia că mamaie a murit, şi să nu o mai caute! Găseşte Străbuna soluţia repede, nu? Nici nu vă trăznea prin cap aşa ceva...drăguţ a fost că nici una dintre prietenele lui mamaie nu s-au gândit să o sune pe mamaie, şi s-au apucat să o sune pe mami..şi când a început mami să o ia pe fir, să facă o scurtă ancheta, s-a lămurit care e treaba!

3 comentarii:

  1. sa-ti traiasca micuta si sa fiti sanatosi cu totii!

    RăspundețiȘtergere
  2. offf doamne chiar ca strabunica e o ...podoaba la casa omului ...
    ha ha ha ...
    cit cu muscatul de nas ...
    ai grija sa nu faca si mami la fel ca sigur are dintii mai maricei si mai puternici ca ai tai...
    ha ha ha...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anne mulţumim de urare! şi tu să ai parte de tot ce îţi doreşti!
    Pasy cu Străbunica ne-am obişnuit...cât despre mami s-ar putea ca de la ea să fi învăţat să muşc, fiindcă ea mă pupă pe nas...şi eu în loc să pup, muşc!

    RăspundețiȘtergere