vineri, 23 octombrie 2009

Probleme esenţiale!

Mami a observat că la noi în famile apar tot mai multe probleme estenţiale, tati fiind cel care are de rezolvat aceste
Tati în ultima perioadă are în fiecare zi câte o problemă de rezolvat.
Alaltăieri a început să facă antrenament cu mine privind ceea ce aleg de pe tăviţă când o să-mi rupă turta...cică să aleg ce trebuie...mami zice că oricum nu contează, şi că în loc să mă pună în scaunul de masă şi să îmi pună mai multe obiecte pe tăviţă, şi să mă pună să aleg, mai bine m-ar pune să stau pe oliţă.
O altă problemă esenţială a lui tati este: cât la sută din scutece mi-a schimbat el? De parcă ar conta...
O altă problemă este că tati mă cam răsfaţă rău...şi mami zice că nu este de ajuns că mă răsfaţă bunici? Adică cum mă pune mami seara în pătuţ, eu încep să plâng, iar tati vine şi mă ia, şi ne jucăm...numai că tati pe la ora 23 se cam culcă,şi dacă eu nu adorm cu el, o ţin pe mami trează până la 1 noaptea...iar a doua zi mă trezesc la 12, şi o ţin pe mami lângă mine, fiindcă am senzori de distanţă....
Mami zice că dacă nu începe să facă puţină educaţie cu mine o să ajungă mai târziu la vorba lu" Străbunica: Numai faci tu om din fata asta!
Oricum tati o încurajează pe mami de numai poate cu privire la ce răsfăţată o să fiu...ieri mami i-a zis lui tati că dacă or să continue aşa cu mine, să nu se mire dac la clasa a şasea o să am iubit...iar tati a zis că el s-a consolat cu ideea că o să am iubit de la clasa a patra...
Mami a venit cu ideea cu iubitul de la mamaie Tanţi, de la bibliotecă...care mamaie are două fetiţe preferate, Andreea şi Valeria...care fetiţe se cred femei, din punctul lui mami de vedere...căci la clasa a şasea au iubiţi, şi sunt tare supărate că nu au sânii destul de mari...mamaie Tanţi a aflat şi le-a obrăznicit, şi astfel ele numai vin la bibliotecă! Parte ceea mai uimitoare este că aceste fete fac parte din familii bune....
Tati a zis că ceea ce se întâmpl când erau ei clasa a doisprezecea, acum se întâmplă la clasa a şasea...şipână ajung eu la şcoala o să se întâmple la clasa a patra...
Mami lui Imam a zis că ce mai îşi face mami meu probleme, şi e uimită de aceste fete, că doar eu aveam iubit de când eram la mami în burtică, şi că acum a înţeles ea de ce tati nu mă duce în vizită la ei: ca să nu învăţ drumul, şi să mă duc la ei! Însă mami lui Imam omite ceva: că ea m-a peţit pentru Imam, dar eu nu am dat nici un răspuns! Aşa că mă pot răzgândii....şi oricum mai aştept oferte, că tot studiază mamii modele decizionale...facem un model, şi selectăm ceea mai bună variantă!
Apropo de Imam, ştiaţi că Imam înseamnă preot? A aflat mamaie Ştefi....mami de Imam, a zis că mami meu e căscată, că a uitat...

2 comentarii:

  1. lasa saruca ca , unde mai gasesti tu ca mine un baiat asa frumos destept si cuminte , nu vezi ce trasaturi de faraon am
    te prind eu si nu ti mai dau drumul ihihihih
    mami tau are multe pe cap si cand vb cu mami meu uita ce ia zis
    eu de la 4 dim nu mai dorm si il iau pe baba,, tata ,, in sufragerie sa se joace cu mine sau sa ma puna sa merg ihih si mami doarme sau ma joc cu amandoi dc am eu chef deci e ceva normal in familia noastra

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi ne mai jucam noaptea...si sa sti ca si eu am tobe!

    RăspundețiȘtergere