luni, 1 iunie 2009

SuperBebe Expo Show!

     Sambata am fost la SuperBebe, fiindca la Baby Expo nu am fost! Nu am fost pentru ca tati ne-a pus sa alegem unde ne duce: la Baby Expo sau la SuperBebe...mami a ales SuperBebe, si mare teapa, ca nu prea am avut ce ne cumpara! 

     Tati evident ca s-a plictist si a inceput sa comenteze, ca daca fiecare client sta ca noi sa analizeze tot or sa dea magazinele faliment! Ete na, fraire am fost noi ca nu am mers la Baby Expo, dar nu am avut cand! Uff...mi-am luat un castron cu ventuza de prins pe masa, o cana cu cioc din cauciuc moale, o jucarie zornaitoare, doua cutii de ceai, o carticica despre diversificare si cateva hainutze....slab rau...doua pungulitze...Eu m-am mai plimbat cu tati prin parc, cat a mai dat mami o tura, ca tot spera sa mai aiba ce cumpara!

     Mami a zis ca le zice SuperBebe Expo Prost, ca nu a gasit nimic din ce avea pe lista...nu tu premergator, nu tu scaun pentru masa, nu te scutece, nu tu Sanosan, nu tu Nivea, nu tu Pampers, nu tu nimic! Slab, slab, f slab...de acum ramanem fidele pentru Baby Expo!

    Nu mi-au luat nici pianina, ca au gasit una singura, o prostie....mi-a luat  mami  duminca de la magazinul de jucarii, din piatza, un telefon sa apas pe butoane. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu