vineri, 26 iunie 2009

La mulţi ani tataie!

     Astăzi am fost la bunici! A fost ziua lui tataie Adrian. Aşadar, îi mai urăm încă o dată: LA MULŢI ANI, MULTĂ SĂNĂTATE ŞI SĂ ÎŢI DEA DUMNEZEU TOT CE NU AI ŞI ÎŢI TREBUIE! Să ne fi sănătos, să am pe cine alerga prin parc!

    Evident, că am fost alintată de nu am mai ştiut de mine....vorba lui tati: dacă nu mă răsfaţă bunici aştia...mamaie nu se poate abţine şi în ciudat faptului că nu apuc să îmi îmbrac aceleaşi haine de două ori într-o săptămână mereu îmi mai cumpără ceva....acum mai mi-a luat o pălărie...o să fac colecţie!

     Când am venit acasă am fost cuminţică! Am lăsat-o pe mami să îşi termine treburile, ca mâine să mergem în vizită la Rodica şi Remus să vedem ce casă au făcut, şi ce s-a ales deproiectul lui Remus...cică încă nu e gata, că nu au pus perdelele! Băi, voi sunteţi sănătoşi? În perdele staţi voi? Lasă, că mâine seară vă povestesc impresiile!

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu