vineri, 19 iunie 2009

Cărticică Cărticea!

     Ieri am fost în plimbărică la mamaie Ştefi şi la tatie Adrian! În principiu am fost cuminţică, m-am jucat şi m-am alintat cu mamaie....străbuna este puţin gelozică, şi zice că nu sunt cuminte! Păi desigur, să mă alinte şi pe mine mamaie, nu numai pe mami şi tati! Mi-am dat seama că cea mai fidelă cititoare a blogului meu este mamaie! Mulţumim pe această cale, că ne citeşte şi pe noi cineva frecvent, chiar dacă mami zice că de fapt este un jurnal pentru mine.

     Seara am fost cu mami la librărie şi mi-a luat două cărticele: una în formă de căţel pe nume Căţelul Azorel, şi una cu poveşti şi povestiri, să îmi citescă seara! A mai văzut ea o carte, Cartea Bebeluşului, şi i-a rămas gândul la ea....de fapt, mami m-a dus la librărie ca să cumpere despărţitoate, că aranja documentele casei....dar, ca de obicei, nu s-a limitat doar la atât! 

     După ce am venit acasă, am ieşit şi cu tati la plimbărică! Când am venit acasă, mami o ţinea pe a ei: să cumpărăm şi Cartea Bebeluşului sau nu? Să meargă şi tati să vadă dacă merită, că mai am două cărticele cu profilul amintirii....tati deja devenise exasperat, şi a zis că mâine să se ducă să ia Cartea Bebeluşului, că altfel o ţine cu dilemă până luni, când oricum va cumăra şi această carte. 

     La cină, am servit cereale şi lăptic de la mami! Nu am păpat nici morcovel şi nici măr! 

     Astăzi tati a trebuit să se ducă la Giurgiu, şi ne-am băgat şi noi în seamă şi i-am zis că mergem cu el! Aşa că astăzi am vizitat Giurgiu...mami, evident, că m-a dus prin magazine şi prin piaţă, dar nu am cheltuit nici un leuţ...aşa că deduceţi şi voi ce lucruri interesante am găsit, dacă mami nu a cheltuit nimic! Când a terminat tati treaba am mers până în port de am făcut câteva poze.

     La întoarcere am lăsat-o pe mami la librărie de a cumpărat Cartea Bebeluşului...acum am 3 cărticele de amintirii! O să facem colecţie! 

    Şi în această seară tot acelaşi meniu l-am avut: cereale şi lăptic de la mami!

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu