marți, 2 iunie 2009

Am pianina!

     Aseara am iesit la plimbarica cu mami si mamaie Tanti, ca a venit sa stea o seara la noi...trebuia sa mai faca niste analize pentru prietenul ei, stafilococul auriu. Tot ma intreb, stafilococul auriu o fi pestisorul auriu? O sa inteleg eu cand mai cresc...

     Si va povesteam ca am iesit la plimbare, si mami a intrat din magazin in magazin si a intrebat de pianina... ca tot insista mamaie Stefi sa imi ia pianina, si in cele din urma a gasit...va dati seama, ca acum numai asta fac! Exersez talentul muzical! Si tati care zicea ca nu imi da pianina, sa nu il terorizez cu zgomotul, acum singur ma pune sa cant...azi am cantat atat de tare ca mami nici nu a auzit telefonul cand a sunat!

     

2 comentarii:

  1. hihiih muziciana lui mama , tu si cu imam asta ma terorizat si cu pianina si vocal ca el mai face si vocalize nu poate numai sa tasteze , azinopate ma trezit din 2 in 2 oare cu concert si acum de la 5 sunt treaza si are concert cred ca nu mai face tasu sheh ,, preot ,, il facem cantaret

    RăspundețiȘtergere
  2. e bine si cantaret la pianina! daca ne gandim ca exista si alte genuri...

    RăspundețiȘtergere