miercuri, 17 iunie 2009

Albumul zilei!


     Ieri am fost promovaţi la albumul zilei, pe copilul.ro, cu poza pe care o voi ataşa.  Vorbeam cu mamaie Ştefi, îi spuneam că sunt cuminte! Ce numai mami să vorbească la telefon toată ziua? Eu ce am?

     Pentru că sunt fata cuminţică, am primit de la naşii trei jucărele....un inel pentru dentiţie, un peştişor zornăitor şi un ursuleţ cu inel de dentiţie. Ursuleţul e cam ciudat, are o inimioară în mijloc pe care teoretic, zic mami şi naşa, ar prebui să apeşi şi să se aprindă naul usulinului...dar nu e aşa! Mami a vrut să îl desfacă, însă naşuţ nu a lăsat-o a zis că să mă lase să îmi stric singură jucăriile! 

    Ieri la meniu am avut cereale şi morcoveţ....mami a ajuns la concluzia că nu prea îmi palce morcovelul după cum o scuip ca o şopârlă! Şi astăzi cam tot asta o să pap...fie că imi place, fie că nu! 

    Tot ieri a fost şi ziua lui Imam, a mai crescut şi el cu o luniţă...a făcut 5 luniţe, şi e din ce în ce mai năstruşnic!

    Astăzi îi aşteptăm pe mamaie Tanţi şi tataie Marinică pe la noi....mamaie nu a fost cuminte, şi s-a procopsit cu stafilococul auriu...si s-a dus la doftor la control, că tot se tratează şi să vadă dacă dă roade! Să vezi ce concert le fac dacă ne mai aduc morcolel...că poate dacă ei nu ne mai aduc, mami nu îmi mai dă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu