miercuri, 24 iunie 2009

Umbra mea!

     Ieri am fost la bunci. Desigur că m-am alintat cu mamaie,şi printre alintături mi-am descoperit umbra....tare încântată sunt de umbra mea! Vreau să mă joc cu ea! Am stat niţel şi cu tataie Adrian la discuţii, ca să zic aşa...

    A venit şi Coca, pe la bunici, şi a fost cam mirată pentru pasinea mea pentru tastatură...păi să vezi ce pasionată sunt eu de telecomenzi când văd că se modifică imaginea la tv în funcţie de ce buton apăs. Mami s-a gândit, ca atunci când mai mergem la tataie Marinică să ia câte o telecomandă de rezervă. 

     Tot ieri, acasă, am fost mai mult în grija lui tati, căci mami nu s-a simţit f bine, a durut-o  spatele, de fapt coloana. Aşa că după ce am fost cu tati la plimbare, mi-a făcut băiţă şi ne-am jucat împreună. Mami arăta ca o bunicuţă, fiindcă o masase tati cu diclofenac şi îşi făcuse un sarafan dintr-o pătură să îi ţină cald.

     Am uitat să vă spun că în meniul de ieri am avut supă cremă de dovlecel, piure de mere şi cereale. O să posteze mami reţetele, poate chiar astazi!

2 comentarii:

  1. BRAVO MAMI!ASA REPEDE TE-A COCOSAT A MICA!!!HAHAHA....DEH. RAD SI IO CAT MAI POT CA ATUNCI CAND MI-O VENI SI MIE RANDUL.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehe, mai are de cocosat...ca este in crestere....o sa vezi tu cum este!

    RăspundețiȘtergere