vineri, 29 mai 2009

Dezvolt noi pasiunii!

     Dupa ce am descoperit picioarele, si am vazut ca nu intra in guritza, am inceput sa vad ca exista si alte lucrurii care ma pasioneaza, precum tastele sau cablurile. De fapt ma pasioneaza orice face mami si tati, vreau sa fac si eu!

     Orice este buton vreau si eu: telefoane, telecomenzi sau tastaturi..imi place la nebunie sa apas pe butoane! Cablurile ma atrag si ele la nebunie: imi place sa le rod, nu ratez nimic...mami e tare stresata cand vede ca bag un cablu in guritza, de ce nu stiu! 

     Astazi am fost la mamaie Stefi, si mi-a zis ca maine cand merg cu mami si tati la expozitia de bebei sa imi iau o pianina ca mi-o deconteaza ea. Acum tati a zis ca nu chiui eu destul, ce sa mai le zornai si cu alea in cap, mami a zis ca imi ia in functie de cat costa, ca eu oricum sparg tot! 

     Mami a inceput sa se informeze cum este cu diversificarea, ca atunci cand mergem la doctor sa fim in tema, si sa mergem cu lista de intrebari...mami cu listele...am eu o vaga idee ca pediatra noastra ne va lamuri beton, si o sa incepem sa o sunam pe bunica lui Teo!

     In alta ordine de ideei am aflat ca voi avea inca o verisoara, dar tot peste ocean...Bianca va avea o surioara! Asadar, din partea lui mami am doua verisoare(Delia si Mihaela), si din partea lui tati am trei verisoare(Bianca, surioara Biancai si fetita lui Sorin)...asteptam si verisorii, poate ne ajuta Mihaela si Aurelian!

     Maine o boteaza pe Ioana Carina...or sa mearga bunicii, ca e la Amara, si pentru noi este prea departe! Mamaie Tanti cu prietenul ei, stafilococul auriu, s-au externat astazi special pentru eveniment. Nu v-am spus? Mamaie Tanti s-a imprietenit cu un stafilococ auriu, care tine tare mult la ea si s-a cazat in gatul ei....vezi mamaie Tantza cum sta treaba cu cartile astea? Mai bine de mine ca ma atrage tastatura...butoane, butoane, multe butoane! 

2 comentarii:

  1. Ai o printesa superba ,sa traiasca sa fie sanatoasa si iubita de toti cei din jurul ei !!!

    Va pupacesc dulce dulce !!
    Amy

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult pentru aprecieri! Si blogul tau este superb...abia asteptam sa aplicam unele dintre retetele tale!

    RăspundețiȘtergere