marți, 16 iunie 2009

Mulţumim!

     Mulţumim tuturor celor care nu au uitat că ieri am împlinit 6 luni şi ne-au felicitat! Nu am să vă enumer pe toţi fiindcă s-ar putea să uit pe cineva, sau să nu vă plasaţi în listă aşa cum v-aţi dori, şi să nu vă supăraţi.

     Aşadar, ieri am împlinit venerabila vârstă de 6 luni! Drept premiu am început să pap morcoveţ...morcoveţ natural de la bunci din curte. Nu prea sunt încântată de morcoveţ ca şi de cereale...în sensul că nu mai ling lingura ca şi o acadea!

     Mami e mândră de mine că sunt cuminţică, şi am lăasat-o să îşi facă treburile, şi m-am jucat! Majoritatea spun că semăn cu tati...păi adică cum, cu mami nu semăn? Rodi zice că dacă nu mă năştea mami se putea zice că a lipsit la proces! Din acest motiv s-a apucat să facă un sondaj!

     Tati a fost transit de fulger că a realizat că sunt cam frumuşică, şi cică o să aibă probleme cu băieţi când am să cresc! Normal că sunt cam frumuşică, fiindcă sunt a lor şi aşa mă văd ei...ar fi culmea să zică altfel!

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu