vineri, 5 iunie 2009

Nu am mai facut vaccinul!

     Ieri nu am mai facut vaccinul! Cand am ajuns la dna doctor l-a cabinet am aflat ca nu este, si a sunat-o mami sa vada cand vine....era blocata cu masina undeva si era tare agitata, asadar mami si tati au hotarat ca e mai bine sa vina altadata! Asa ca vom merge marti sa ne facem vaccinul.

     Tot ieri am dat o fuga pana la curte cu mamaie Stefi...ca sa va spun, ca am fost tare cuminte, a dormit! Tati a fost responsabil cu mine, asa ca nu i-am dat bataie de cap! 

     Astazi, in principiu, am fost cuminte....dar mai pe seara mi-am incarcat bateriile, si am inceput scandalul! Mami s-a gandit sa ma trimita cu tati la limbare...asa ca ea a ramas singurica sa ne faca o prajiturica. Cand m-am intors de la plimbarica eu aveam bateriile la fel de incarcate, si am inceput sa ma joc cu balena tipatoare, am apasat pe ea pana am facut-o sa tipe...insa, tati era ca o baba ramolita! 

     Maine, mergem la bunci la tara....sa vedeti acolo ce o sa ma dezlanti! Mami zice ca am bateri Duracell, ca toata ziua  sunt pe pozitie!

7 comentarii:

  1. Ce dragut!!!
    Daca tu folosesti baterii Duracell ,
    parintii probabil folosesc multa Cafea Jacobs!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate nu tin ritmul cu mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici cu cafea??????!!!!!!????
    Inseamna ca esti Zvirluga RAUUUUUU!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tati nu bea cafea, bea Cola si Pepsi, dar tot cofeina este...si daca iesim fara mami la plimbare se vaita cao babutza!

    RăspundețiȘtergere
  5. E Barbat!!!
    Tu acum esti mica ,
    nu stii ,
    da' e o "Specie " foarte intilnita si
    Ramin copii si rasfatati , asa ca tine!!!
    Da' sint buni la casa omului -
    multi dintre ei
    - contrar asteptarilor!!!
    Bafta la Alergat Parintii in continuare -
    e jobul tau!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a zis mami cate ceva, dar pana nu ma lamuresc eu....

    RăspundețiȘtergere
  7. E ... mai ai timp sa aflii !!!
    Pina atunci copilareste ... ca e cel mai bine !!!
    Frumusico!!!

    RăspundețiȘtergere