miercuri, 3 iunie 2009

La multi ani pentru Marina!

     Maine Marina a noastra implineste venerabila varsta de 1 anisor! Datorita faptului ca maine facem vaccinul, si nu stim ce toane o sa avem dupa ce facem buba, dorim sa ii uram de astazi: LA MULTI, MULTI ANI (ca sa avem de la cine lua lectii), LA MULTE JUCARII, LA MULTE PRETENTII DE LA CEILALTI SI LA MULTE SUCCESE! 

     In alta ordine de idei vreau sa va anunt ca mi-am diversificat vocabolarul: bu-bu, be-be,ma-ma-ma, am-ma, am tercut de etapa eeeeeeee,aaaaaaaa,iiiiiiiiiii....am trecut la etapa: le fac nervii prastie cu chiuielile si tipetele mele....mami spera sa trec repede si peste aceasta etapa!

     Am mai invatat un lucru: sa arunc toate jucariile din pat.....ca sa aiba mami inca o preocupare!Astazi am apasat pe steluta de la semiluna, si a inceput sa cante...mami nici nu a obsevat, ca sa ma laude si pe mine, noroc cu tati! 

Un comentariu: