luni, 8 iunie 2009

Jucausa si alintata!

     Weekend-ul acesta am fost la bunci, la tara!

     Sambata am fost in plimbari. Am fost la nasa lui tati si l-am cunoscut si eu pe Pufica...chiar ca i se potriveste numele: un ghem alb si pufos de catel. Nu numai eu am fost alintata ci si mami, care a primit de la nasu' un mare buchet de trandafiri (o sa il vedeti in poze, caci si mie mi-au placut). Mami a fost uimita de tata lu' nasa, care are 82 de ani si a fost la sapa la porumb pe bicicleta...si nu de asta a  fost mami uimita, ci pentru ca a auzit cu ce nonsalanta tataie asta povestea ca nu a mai luat calul cu el ca sa nu aibe grija lui, ca trebuie sa ii dea apa!

     Dupa ce am venit de la nasa lui tati, ne-am dus la Angela sa adunam cirese...am vazut-o iar pe Tiparina, care e tare geloasa pe mine! Mami a cules cirese cu mamaie, si eu m-am juncat cu Angela...am si dormit nitel acolo la ea in curte!

     Inainte sa plec in plimbari a venit la noi si s-a jucat cu mine  Marina si cu Mihaitza. Marina e tare dragalasa ca stie sa se poarte cu bebei si sa se joace foarte frumos! 

     Duminica ne-am facut de cap iar....m-am jucat cu Silvia si Vali! 

     Astazi a venit la noi Rodi...s-a jucat mult cu mine, si mi-a adus multe cadouri! Asa face ea mereu...cred ca a dat faliment deja, ca mereu mi-a luat diverse! Si tati s-a mirat de cate mi-a mai luat Rodi! Acum Rodi si Remus se muta in casa noua: sa vedem ce surpriza le facem si noi!  

     Maine mergem iar sa facem vaccinul...sa vedem daca de data asta fac buba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu