joi, 14 ianuarie 2010

Unde este telecomanda?

Astăzi mami m+a lăsat singură cu telecomanda şi a ieşit pe balcon să strângă rufe...păi eu de ce să nu ies cu ea?
Pentru că am stat singurică amascuns telecomanda, şi nu vreau să o mai scot deloc...a căutat-o mami peste tot pe unde se poate, dar să vedem că poate când vine tati de la servici i-o dau lui, mă mai gândesc!
Altfel situaţia trebuie soluţionată de tataie Marinică, prin achiziţionarea unei alte telecomenzi!
În altă ordine de ideei, sâmbătă s-au gândit să îmi rupă turta...să mă gândesc dacă fac concert pentru naşu, sau nu...să mă gândesc dacă mi-a trecut supărarea, sau nu, căci m-a făcut mahalagioaică! şi ce a crezut el cp eu uit repede? Parcă nu aş avea cu cine semăna să ţin minte şi ce vreme era afară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu