sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Infacol!

Pentru cei intereseaţi am aflat de la Maria,mami de Simiona şi Irina - două gemene minunate, că a apărut şi în România faimosul şi mult căutatul Infacol, sirop pentru colici.
Am făcut o mică verificare şi am mai aflat că acest produs se comercializează în farmaciile Sensiblu şi Centrofarm, la un preţ de aproximativ 21 lei.
Infacol este un produs farmaceutic ce se administrează bebeluşilor pentru calmarea colicilor abdominali.
Pentru mine, tati acomandat Infacol din Anglia, fiindcă până de curând nu se găsea e piaţă. La noi colici au ţinut cam trei săptămânii, şi am încercat trucul cu feonul, SabSimpex, Espumisan, Gripe Water şi faimosul Infacol.
La trucul cu feonul, tăceam din cauza zgomotului....chiar dacă luasem Pass, la testul cu auzul, la ieşire din maternitate, nu auzeam la fel de bine ca şi acum, iar zgomotul feonului îmi distrăgea atenţia.
SabSimplex, Espumisan şi Infacol sunt suspensii orale care se administrază înainte de alăptat, şi au diferite arome....la noi Infacolul nu a făcut aşa minuni cum se zice, mai degraba Espumisanul a fost celmai eficient.
Gripe Water este un sirop pe bază de extracţie de mărar, iar cel original are desenat o girafă pe sticlă.
Cel mai eficent ni s-a părut Espumisan alternat cu Gripe Water.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu