miercuri, 20 ianuarie 2010

Şi te miri că nu îţi merge netul!

Să vă explicăm cum stă treaba la noi: tati are un PC, mami are un laptop, că dacă au chef să lucreze în acelaşi timp să nu se suprapună....ideea de bază este că mami are net wireless de la calculatorul lui tati, dar în ultimele zile ce fac eu,ce nu fac este că mai mereu mami rămâne fără net...adică eu ştiu ce fac: trag de tot felul de fire, care mai de care....până m-a văzut tati, şi i-a zis lui mami: Şi te miri că nu îţi merge netul!
Mami a ajus la concluzia că o înţelege acum pe mamaie Ştefi, care atunci când era mami mică voia şi ea să aibe o prinţesă ca verişoara Cristina, care mereu era îmbrăcată ca o prinţesă şi mai ştia şi poezii...dar mami nu avea nici o treabă cu prinţesele, ea îl lua de o aripă pe vecinul Andrei, şi fie băteau cuie prin garduri, fie se duceau la furat corcoduşe, fie botezau căţei, fie operau pisicile, fie făceau un comandament de iarnă, pentru făcut gheţuş în curte, unde trebuia să parcheze tataie....aşa că vă întreb eu pe voi, cu cine era eu să semăn cuminte dacă până şi mami făcea numai prostii?
Dacă ştiţi voi ce fac eu acum...mă chinui să bag o scobitoare acolo unde ar trebui să intre mufa de la căşti, în calculator!

2 comentarii:

  1. Acolo da!Nu-i problema daca se strica, isi ia tati alt PC. Ai grija sa nu bagi ceva in priza!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai linistita ca si cu prizele sunt prietena!

    RăspundețiȘtergere