duminică, 24 ianuarie 2010

Covrigii mei!

În ultimele zile, purtătorul nostru de cuvânt, adică mami, a fost în concediu şi nu a mai deschis calculatorul, şi drept urmare nu a mai postat nimic despre noi, aşa că recuperăm astăzi.
Joi am fost la mamaie, şi am stat cu ea, căci mami a trebuit să se ducă până la facultate, să se vadă cu domnul profesor....aşadar, am stat cu mamaie, şi cât de cuminte am fost numai ea ştie.
Când a venit mami, ne-a adus patru covrigi, eu tocmai mâncasem, dar când am văzut că mami lasă punga de covrigi la Străbuna pe noptieră m-am repezit hop ţop, am desfăcut punga şi mi-am luat doi covrigi...unul într-o mână, celălat în cealaltă...Şi hap, hap am băgat iar la ghiozdan....ce să zic: sunt pofticioasă rău!
Mamaie a zis că dacă nu îmi dădea ea să pap ar fi crezut că m-a ţinut mami nemâncată, aşa cu pasine ţineam ambii covrigi şi muşcam ba din unul, ba din celălat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu