marți, 26 ianuarie 2010

Mă joc remi!

Am descoperit o nouă pasiune: să mă joc remi!
Am găsit pe aici prin casă un joc de remi....evident că am reuşit să scot absolut tot din cutie, şi să le înşir prin toată casa...se vede clar pe unde trec eu! Mami şi tati nici numai ştiau că există aşa ceva în casă, dar noroc cu mine care mai fac săpături,şi mă mai bag prin diferite cotloane.
Păcat că numai sunt toate piesele, căci dacă ştiţi voi ce au făcut părinţii ăştia ai mei cu aceste piese....le-au folosit ca despărţitoare la parchet,când au montat parchetul!
Au primit acest joc dela naşii, care l-au primit de la Grety...dar să ştiţi că naşul a ştiut la ce serveşte jocul, deoarece şi el aparticipat activ la partea cu folosirea pieselor ca şi despărţitoare pentru plăcile de parchet!

2 comentarii:

  1. Sa-i spui lu' mami sa nu se mai intrebe cu cine semeni tu asa ingenioasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. I-am spus! Darnu vrea sa recunoasca nimic...ea e cu Batman!

    RăspundețiȘtergere