miercuri, 20 ianuarie 2010

Pasiunea mea...şoseta!

Ieri a fost zi de spălat şosete, iar mami le-a uscat în baie....eu ce am făcut? Am deschis uşa la baie, şi am şparlit ceva şosete, căci mami când a observat eu deja întinsesem şosete peste tot...astăzi mami a sesizat că nu toate şosetele au pereche, dar o să le găsim la curăţenie sâmbătă!
Mami s-a obişnuit cu prostiile mele, dar mami de Imam încă nu s-a obişnuit că noi copiii suntem făcuţi ca să face prostiuare şi numai prostiuare, aşa că s-a gândit ea astăzi că poate ne duce o săptămână la orfelinat să vedem cum este acolo, ca atunci când ne aduc acasă să fim cuminţi....dar mami a zis că slabe şanse să ne schimbăm!
Când a depus mami dosarul de indemizaţie, doamna de la ghişeu a zis că fata ei când era mică era cuminte numai când era bolnavă sau când făcea o prostie...şi mami a ajuns la concluzia că dacă sunt cuminte, şi nu mă aud, clar fac ceva! Faza cu bolnavă încă nu am experimentat-o, fiindcă nu a fost cazul...şi mami speră să nici nu fie cazul prea curând!

2 comentarii:

  1. te-am descris la mine pe blog sper să nu te superi ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ne suparam, Doamne fereste...si asa ne place tare mult blogul tau, ne binedispune!

    RăspundețiȘtergere