joi, 7 ianuarie 2010

În curăţenie!

În ultimele zile nu am mai apărut nici pe blog şi nici pe forumuri fiindcă am fost în curăţenie generală....adică am făcut curăţenia de Crăciun, întradevăr după, dar nu avea rost să facem înainte din moment ce noi de sărbători suntem mereu plimbăreţi.
Aşadar, mami a fost în priză, a şlefuit totul şi a luat la mână, de a răcit...tati tot o bătea la cap să nu aibe gripă, că uite Toni Tecuceanu ce a păţit, şi fără Toni mai trăim noi, dar fără mami ce ne facem noi?
Ieri am fost la bunici, şi am stat cu mamaie, mami s-a mai relaxat, dar tot nu şi-a revenit, dar aseară se simţea mai bine. Mami zice că bine că nu am răcit eu, căci şi eu mă dădeam vitează şi când curăţa mami covoarele cu Vanish, băgam şi eu mâna în găleată şi întindeam spumă pe covor...căci am uitat să vă spunem că în ultima zi de curăţenie ne cam lăsau nervii, şi am început să facem curăţenie "a la Dincu".
Cine este Dincu? un coleg de servici a lui mami, care în fiecare dimineaţă venea şi saluta clanul fetelor şi stătea puţin cu ele la şuetă...şi cum zicea şeful lui mami, din cauza acestor şuete, clanul fetelor nu îl linşau.
Aşadar, la o şuetă tânărul Dincu le-a spus fetelor cum îşi face el curăţenia, şi anume în baie pune duşul pe pereţii, apoi dă cu soluţie, şi apoi pune iar duşul...nu stă el la frecat faianţa...şi aşa avea el Dincu soluţii pentru fiecare cameră! Noi am aplicat doar pentru baie soluţia dată de el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu