sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Revelionul!

Şi noaptea de revelion este o noapte ca oricare alta, numai că respectând convenţia ne place să petrecem! Nouă ne place să petrecem lângă cei dragi, ca şi Crăciunul, şi, să transmitem urări, să dăm telefoane, să dăm sms-uri....dar mami a zis că pe ea vrea să o prindă ora zero în pijama, ca să doarmă tot anul, poate aşa se simte şi ea odihnită, şi cum suntem o familie, şi tati şi cum mine am fost costumaţi la fel...nu a contat că restul au fost la ţol fetiv!
Anul acesta a fost primul meu revelion adevărat, fiindcă anul trecut eram mult prea micuţă, având doar 15 zile.
Aşadar, anul acesta am ieşit şi eu la artifică, aşa cum a zis taniti cofetara, când a cumpărat mami tort de ziua mea.....am văzut toate artificile,şi toate pocnitoriile, şi m-am bucurat....evident că am oferit tuturor şi lecţii de dans, chiar dacă la un moment dat ei chiar voiau să doarmă eu mă ţineam dedans în continuare...eu am căzut ultima, că am cea mai multă energie!
Mare păcat că nu a fost zăpadă, căci altfel cred că stăteam toată noaptea în faţa blocului cu Nectaria şi Iasmina, să ne dăm cu săniuţa....căci am uitat să vă spun că de Revelion am fost la bunici, şi deci ar fi avut cine să ne dea cu săniuţa!
Tataie Adrian a zis că pentru că sunt fetiţă mare, trebuie să merg cu Sorcova, aşa că am făcut şi ceva bănuţi...ca să nu vă spun că mamaie Ştefi mai crede în Moş Gerilă, şi ne-a luat şi cadouri, a uitat că s-a schimbat macazul şi am revenit la Moş Crăciun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu