marți, 12 ianuarie 2010

Şi am muncit....şi eu!

Ieri am spălat, la greu...a mers biata maşină toată ziua....trei maşini cu hăinuţele mele şi trei maşini cu hăinuţele părinţilor...acest lucru s-a întâmplat fiindcă săptămâna trecută nu am spălat decât o singură maşină!
Revenind, după ce se scotea câte o maşină mami ieşea pe balcon să întindă rufele, şi cât se ducea să reumple maşina de spălat lăsa ligheanul cu rufele spălate în hol, iar eu scoteam la greu din ele...până am achiziţionat, ca să nu mai spunem ciordit(că e supără unii membri ai familiei), o pereche de pantaloni de trening de-a lui mami. Ghiciţi ce am făcut eu cu ea?
Am plecat cu ea în dormitor, am luat de pe noptieră sticla de ulei de masaj şi am turnat aşa un pic, ici colo, câteva picăturoaie pe pantaloni astfel încât să arate ca un leopard. S nu ziceţi că muncesc şi eu!
Când a venit mami şi a văzut ce am făcut eu în dormitor îi venea să mă pape cu totul, dar staţi liniştiţi că astăzi, momentan sunt cuminte...ascult muzică şi mă dansez: Smiley şi Andra, favoriţii mei!

2 comentarii: