duminică, 17 ianuarie 2010

M-au tuns!

Ieri, după două zile de pregătiri m-au tuns!
Două zile de pregătiri din partea tuturor...căci chiar dacă mami a trasat sarcini clare şi precise tuturor, mamaile au avut grijă să facă tot ceea ce au dorit ele...şi chiar dacă mami ieri le-a făcut morală, ştie că şi altă dată se va întâmpla la fel...mami rămâne cu morala, şi mamaile fac tot ceea ce ştiu şi vor ele! Asta este viaţa!
Revenind, ieri aşadar a fost ziua în care am rămas fără bretor...căci data trecută când m-a tuns, m-a aranjat complet, nu doar de breton am fost ciuntită!
Aşadar, m-au pus să aleg de pe tavă....mi-au rupt o ditamai turtoaică în cap....şi mi-au tuns bretonul...şi am băgat la ghiozdan! Toţi am băgat la ghiozdan, mai puţin naşa, care era la ziua de carne, şi amâncat nişte fripturică, dar nu multă...căci vrea să se facă fotompdelă şi ţine cură de slăbire...şi drept urmare nici tort nu a mâncat, căci aşa cum a zis nasul: nu e cu carne!
Cum spuneam: am ales mai multe...dacă era după mine alegeam toată tava:
întâi am vrut să aleg iconiţa, dar m-am răzgâmdt şi am ales bani, şi mi i-a luat naşa din mână repede, apoi am ales telecomanda, şi mi-a luat-o iar repede, apoi am ales un plic cu bani, şi mi l-a luat şi pe acela, apoi am ales pixul roşu, şi iar mi l-a luat, şi am mai ales o cutie de bijuteri în care era o inimioară de aur, şi iar mi-a luat-o, aşa că m-am supărat...păi eu nu rămân cu nimic?
Acum fiecare interpretează cum vrea, şi ce vrea: că o să fac bani din tehnică, ca tataie Marinică, sau că o să lucrez în televiziune...că o să iau mită, că am luat plicul cu bani...că o să corectez pe toată lumea că am luat pixul roşu, sau o s mă fac profesoară....că o să am inima mare, şi o să fiu darnică, sau că îmi vor place bijuteriile! Aşadar loc de interpretări este, nu glumă.
Oricum, mami zice să fiu eu sănătoasă, şi interpretez eu cum cred că e mai bine prentru mine!
Astăzi m-au aranjat complet:Arăt ca un băieţoi! Şi aşa mi s-a zis că mă comport ca un băieţel, şi am preocupări de băieţel, păi să şi arăt!

6 comentarii:

  1. biblioteca _dridu18 ianuarie 2010 la 12:07

    Ce faci dulcico, te-a si tuns dupa paranghelia cu *Ruperea turtei* unde ai fost tare draguta dar si nazdravana. Urari de bine bucurii, sanatate si noroc in viata ta primeste de la mamaia de la Dridu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa dea Dumnezeu! Si voi a fiti sanatosi, ca asa stam si noi linistiti, si sa aveti grija de voi...si mai usor cu agitatia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am uitat la poze. Esti superba !!!! Chiar si cu parul scurt. Asta cu interpretarea ramane de vazut...

    Mai, da' ce bunatati ti-a pregatit mami!!!!Si ce tort frumos!!!! yam-yam

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumim dragă Nikol! În mod sigur interpretarea rămâne la latitudinea mea....
    Mulţumim şi de aprecieri! Te pupăm rozzzzzz!

    RăspundețiȘtergere
  5. :* Esti o dulcica si cu parul zburlit, si acum. Chiar nu ma pot hotara. :))

    RăspundețiȘtergere