joi, 7 ianuarie 2010

Măseluţele mele!

Zilele acestea am fost şi cam mofturoasă căci îmi sparge gingia a doua parte a măseluţelor....vă daţi seama că sunt cam mârâită şi am toate circumstanţele atenuante.
Mami este mulţumită că pap bine, că altă dată nici măcar mâncarea nu mă mai interesa.
În altă ordine de ideii am început să ne pregătim pentru turtă, şi am fost la Casa Gheorg să vedem ce tort alegem, dar doamna de acolo ne-a zis că nu fac tort pentru turtă cu ingrediente pentru diabetici, căci nu se poate...aşa că mami a fost cam dezamagită, dar mai vedem noi ce şi cum, că mai avem timp!
Evident că şi bunicile au început să se agite, că doar asta este meseria lor...mami a zis că ea se ocupă de tot, iar ele să stea lniştite că nimeni nu va rămâne nemâncat! Dar ştiţi voi cum sunt bunicile astea....
Sâmbătă ieşim cu naşa la shopping, să ne destrăbălăm...să vedem ce,cum şi unde ne facem de cap.

2 comentarii: