duminică, 17 ianuarie 2010

De ale bărbaţilor!

Ce îţi mai este şi cu bărbaţii aştia!
Acum câteva săptămâni am fost la Străbuna, mami cosea la gobilinul ei, şi am tras veioza...a sărit siguranţa de la bec, gata lumina...se arsese şi becul de la lustră, cel care lumina spre mami...nu am găsit unde ţinea tataie Adrian becurile, aşa că atunci când a venit de la servici mami i-am zis să remedieze situaţia, şi i-a zis că eu am făcut pozna...acum tataie ce zice "Acum dai vina pe fată pentru prostiile pe care le faci tu?"...până la urmă s-a lămurit el tataie cu cine are de-a face!
Astăzi, tati mi-a dat să mă joc cu cuburile, şi le-am împrăştiat prin toată sufrageria...când a venit mami de la bucătărie a zis clar: "Să puneţi mâna să strângeţi fiecare cubuleţ!", tati ce a zis "Adică, eu să le strâng!", mami a zis că normal, că doar şi el a fost părtaş, şi fără comentarii tati punea în pungă cuburile, eu le scotea...mami m-a luat şi m-a pus în cârcă la tati, şi eu am început să îl gâdil!
Iar acum, ştiţi ce facem noi? Vorbim la telefon: tati s-a dus în dormitor, şi m-a sunat pe fix, iar eu evident că am răspuns...unul în dormitor, altul în sufragerie...ne înţelegem perfect! Tati pe limba lui, eu cu auă, o-aua...şi tot aşa! Asta nu v-ar fi trecut prin cap, nu?
Acum cam are dreptate mami, când zice că are doi copiii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu