luni, 11 ianuarie 2010

Cu chef de joacă!

Nu numai ziua am chef de joacă, ci şi noaptea!
Noaptea trecută, de pe la ora 4, nu am mai venit Moş Ene pe la gene...şi cu toate că mami mi-a dat să pap lăptic,şi mi-a cântat somunul tot nu se lipea de mine...şi cum nu adormeam, mami a venit şi a stat cu mine în dormitor,şi m-a luat în patul mare...numai că mami murea de somn, şi a adormit, şi eu cum era să mă joc singurică...aşa că am luat biberonul de apă şi am început să îi picur lui mami pe faţă, şi cu tetina este cu picurare rapidă, am reuşit să o trezesc repede!
Şi pentru că am trezit-o ne-am jucat de mama focului...şi apoi m-am culcat până la 11 diminineaţa! Vă daţi voi seama că mami nu a mai dormit,şi a fost cam chiaună!

2 comentarii:

  1. Tu îngeraş iar ai încurcat ceaiul de chimen cu ăla negru ?!! La câtă energie ai în tine îmi aduci de batonul de ciocolată Smash ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ceai negru, ce baton de ciocolata Smash? Mami zice ca am inghitit o baterie Duracell, si deaceea am atata energie!

    RăspundețiȘtergere