joi, 7 ianuarie 2010

Iubărică Inimă de Leu!

Astăzi am fost şi am văzut modele de tort, şi pe tortul care ne bate pe noi gândul să îl păpăm scrie într-un colţ şi numele meu...mami se gândea să treacă "Iubărică", aşa simplu...că oricum aşa mă strigă!
De ce "Inimă de Leu"? Fiindcă eu fac năzbâti, şi când ei mă ceartă, eu în loc să mă supăr încep şi gesticulez şi mă răţoi le ei....mai ales când găsesc lucrurile ascunse de mine!
Acum, la curăţenie au făcut curat şi sub canapea, în ascunzătoarea mea principală...mami zice că fur sau şterpelesc, dar tati se supără şi zice că ascund...şi tataie Adrian s-a supărat când a auzit-o pe mami făcându-mă Şterpelitoare, a zis "de ce zici urât de fată?"...păi numai mami ştie cât caută telecomanda acunsă de mine!
Tati şi tataie sunt cam supărăcioşi când e vorba de mine..ar vrea să audă numai de bine, dar dacă mai fac şi pozne ce să fac? Îi farmec cu ochii şi privirea mea...nu degeaba zice tati că multe inimii am să frâng eu cu privirea asta a mea! Am vorbi eu cu Iasmina şi am ajuns la concluzia că partea masculină este mai îngăduitoare, că şi la ea, mamaia ei nu o lasă să mănânce dulciuri, şi tataia ei îi cumpără dulciuri,şi le ascunde într-un loc de la birou,ştiut de ei...dar ghinion de neşansă, i-a descoperit doamna Tătaru şi a zis că îi bagă în consiliu...căci dacă mami când se supără pe noi ne ameninţă că ne bagă în şedinţă, doamna Tătaru a lucrat la scoală şi la ea se făcea consiliu, aşa că la ei se bagă în consiliu! Ce vreţi? fiecare cu şedinţa lui...
Revenind, la curăţenia sub canapea s-au găsit jucării, monede,clame de păr, broşe, pufuleţi, biscuiţi şi bomboane de pom. Acum a descoperit şi mami de unde scoteam eu câte o bomboană şi păpam de murdăream şi hainele de pe mine de ciocolată.
Astăzi am dat de cardurile lui tati...noroc că m-au prins în timp util, că să vedeţi alergătură după carduri.

5 comentarii:

  1. :))) tare!
    Eu as fi vrut sa vad alergatura aia dupa carduri!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga ,,iubirica,, esti o dulce,mamaie de la Dridu te iubeste mult si spune ca este normal sa faci si nebunii mici si haioase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este cel mai scump blog pe care l-am citit în ultimele luni. Să creşti mare mare şi stai liniştită că ei se bucură de micile tale năzbâtii.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nikol: cu siguranta alergatura dupa carduri nu ar fi fost o placere!
    @Biblioteca Dridih: mamaie normal ca nebuniile mele ti se par firsti...dar singura zici ca nu sti cum se descurca mami cu mine.
    @balauru: multumim pentru aprecieri, si blogul tau este foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere