joi, 14 ianuarie 2010

Hap, hap,pap!

Ieri am fost la Străbuna, mamaie a plecat pe la piaţă...aşa că am rămas acasă numai cu mami şi Străbuna.
Străbuna avea la ea în castron o felie de ruladă şi pufuleţi...evident că eu m+am dus să fac controlşi la castron. şi am înfipt mâna în ruladă, şi hap m-a văzut mami, mi-a luat farfuria din mână şi m-a spălat de mâini.
Am stat eu ce am stat, am făcut ordine la sticlele cu spirt şi iar hop, ţop la farfuria cu ruladă, şi hap m-a văzut mami, şi iar m-a certat şi m-a spălat.
În cele din urmă a venit şi mamaie de la prietenul ei WC-ul, şi mami s-a aşezat liniştită să coasă la goblen, când colo eu hop, ţop la farfuria cu ruladă...şi cum Străbuna e de treabă, mi-a dat să pap...şi am păpat toată felia, şi pufuleţi...cânde ne-a vâzut mami a luat-o la zor pe biata Străbuna, că ce a făcut, mă lasă să fac ce vreau eu...şi Străbuna a yis că dacă la fată îi place, ea m-a lăsat să pap! Bine că mai am şi eu cu cine coopera, că altfel....
Drept răzbunare, după un timp m-am dus şi am stins lumina de la veioza la care stătea mami să coasă...cum? Foarte simplu: veioza era băgată într-un prelungitor cu buton roşu..şi m-am dus şi am apăsat pe butpn, şi s-a dus lumina şi de la veioză,şi de la tv, şi de laperna electrică. Străbuna a zis că e unul la lumină, care atunci când se supără taie lumina...aşa că mami nu a intuit cine este vinovata...dar tot Străbuna m-a dat de gol, când a ieşit din cameră a văzut că la prietenul ei estelumină..aşa că problema era locală, şi nu se supărase nimeni să ne ia lumina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu