sâmbătă, 12 decembrie 2009

Sunt bine!

Astăzi este prima zi când pot să spun că mă simt mai bine!
Măseluţa aceasta ne-a dat mari bătăi de cap! Dinţulini au fost un fleac pe lângă măseluţă...de data aceasta m-am deranjat la stomac, am urlat de muşcam covorul de nervi, chiar dacă aveam jucării de dentiţie nu aveau nici un farmec....colac peste pupăză mă şi înroşisem puţin la fofoleancă, şi mami era obsedată să nu fac eritem fesier.
Acum numai muşc de covor, sunt doar puţin mai mârâită,şi cel mai important numai am probleme cu stomăcelul!
Să vă spune şi ce ne-a fost nouă de folos, că poate o să aveţi nevoie şi voi:
pentru durere-masaj cu Gengigel, sau Calgel...la noi nu s-au văzut rezultate spectaculoase, şi Nurofen pentru copii,sirop, 2.5 ml/2 ori pe zi, şi Panadol 5 ml/1 zi...am alternat: dimineaţa Nurofen, după-amiaza Panadol, şi înainte de culcare Nurofen....erau singurele care mă calmau
pentru stomăcel-ceai de mentă şi mucilagiu, care au dat rezultate
pentru funduleţ-cremă Nivea cu Oxid de zinc, altenat cu Deflamol, iar la somnul de prânz stăteam fără scutec,şi unsă cu puţin ulei fiert cu vitamina A şi vitamina D3.
Sperăm ca voi să nu aveţi nevoie de aceste sfaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu