joi, 17 decembrie 2009

La mulţi ani!

Mulţumesc tuturor celor care nu au uitat că pe 15 decembrie ora 11:37 am împlinit fabuloasa vârstă de un anişor!
Cel mai frumos mesaj care ne-a amintit de ziua de 15 decembrie 2008, a fost următorul:
"LA MULTI ANI, draga Sara, sa cresti mare si sanatoasa iti doresc astazi de ziua noastra. Nu-mi vine sa cred ca a trecut un an de cand au venit pe lume puiutii nostrii, un an in care, eu una, m-am redescoperit in fiecare zi . Il privesc pe Iustin si realizez ce mare minune este viata, cu sentimentul ca fiul meu este langa mine de cand lumea .Va imbratisam si va dorim inca o data, la aniversara, multi ani, sanatate si sa va bucurati de fiecare clipa petrecuta impreuna. Cu drag Iustin si Camelia."
primit de la mămica coleguţului meu de socializare de la maternitate...eu eram coleguţă cu Iustin la neonatologie, şi mami era coleguţă de cameră cu mami lui...când veneau la noi, mamele noastre ne aşezau faţă în faţă, şi uneori ne găseau privindu-ne....la fel făceau şi ele, adormeau povestind!
Cu cazia zilei mele de naştere am aflat că şi rudele de la Suceava sunt la curent cu ceea ce fac...căci dacă nu ştiaţi eu sunt şi puţin moldoveancă, fiindcă tataie Adrian este din Moldova, deci mami est 50% moldoveancă şi eu 25%...aşa stau lucrurile dacă o asculţi pe mami! Dacă îl asculţi pe tati, el zice că sunt 100% bucureşteancă...chiar pretinde el că sunt a patra generaţie de Bucureşti, căci Străbuna este născută în Bucureşti, cu părinţi de origine din Bucureşti
mamaie Ştefi este născută în Bucureşti, cu părinţi de origine din Bucureşti
mami este născută în Bucureşti,şi evident că şi eu tot aici sunt născută!
În altă ordine de ideeeeeeeeei, mai nou tati mă strigă "un anisor"...frate am atâte nume şi ei mă strogă "Buburuză", "Iubărică", "Un anisor"...poate o să îmi rămână numele "un anisor" când eu am atâtea nume!

4 comentarii:

  1. Off, imi pare rau ca aflu mai tarziu ....

    Dar iti doresc sa cresti mare si sanatoasa, sa ai o viata lunga si fericita, sa fii norocoasa, si fie ca toate dorintele sa ti se implineasca!

    La multi ani !!!


    Apropo.... ti-au luat motul?Sau ti-ai rupt turta?Si ce ai ales de pe tava?

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani pt puisor, si va asteapta un premiu pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nikol multumim de urari! Nu, inca nu m-au ciuntit si nici nu m-au pus sa aleg de pe tava...mai avem ceva...de data aceasta am petrecut in format restrans. Cat despre tava, mami nu prea crede in ea, asa ca lasa restul lumii sa puna ce cred!

    Libra multumim de premiu, speram ca nu uitam sa il ridicam! Multumim si de urare!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani draga mea !!! Hihih ce coincidenta Stefan (baietelul meu) este nascut pe 15 decembrie ora 11:30 :)) asta da coincidenta

    RăspundețiȘtergere