marți, 29 decembrie 2009

Primul meu verişor!

Primul meu verişor se numeşte Remus Andrei, şi s-a născut pe 30 noiembrie 2009...aşa că este mai mic ca mine, dar are aceiaşi zii de nume ca şi mine!
El este verişor de gradul doi cu mine, căci mami şi tati nu au fraţi sau surori, aşa că eu nu am verişori decât de gradul doi...până acum numai verişoare, cinci la număr....dintre verişoare mai apropiată sunt cu Delia şi cu Bianca.
Delia este verişoară din partea lui mami, şi este domnişoară mare, fiindcă tocmai a împlinit şi ea 19 anişori...şi dintre toţi papiţoi cântători pe care îi am, îl prefer pe Iepurili Viorilă de la ea.
Bianca este verişoară din partea lui tati, şi deşi este tocmai peste ocean, în Canada, a avut grijă să îmi trimită cadou pentru botez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu