joi, 24 decembrie 2009

Seara de Ajun!

În această seară am rămas acasă....am făcut brăduţul, am făcut poze, am luat masa, şi am dansat cu tati!
La capitolul brăduţ, mami l-a împodobit cât timp tati a stat cu mine, căci eu trăgeam de toate şi de tot! Deja am primit şi cadoul de Crăciun, căci mami şi tati au căzut deacord că este mai bine aşa....mami crede că este mai bine să cred în spiritul Crăciunului, şi nu în Moş Crăciun, să nu văd în Crăciun o pedeapsă de genul "dacă nu eşti cuminte, nu vine Moşul",căci oricum nici un copil, indiferent de vârstă nu este îndeajuns de cuminte pe cât vor părinţii...iar tati zice că nu este bine să mă mintă, căci atunci când voi afla adevărul, şi mai ales dacă aflu de la altcineva, o să îmi pierd încrederea în el...aşa că la noi se oferă cadouri în seara de Ajun,şi nu se aşteaptă Moşul...şi astfel eu am primit un set de 120 de cuburi şi o rochiţă, mami a primit un parfum, iar tati a primit o carte despre arta fotografiei! Bunicii şi Străbunicii primesc cadourile abia zilele următoare, căci şi ei ne fac nouă cadourii...şi dacă îţi place să primeşti, este frumos să şi oferii!
La capitolul poze, am fost încântată căci tare îmi mai place să pozez....mami i-a zis lui tati să se pregătească deo şedinţă foto...dar tati o cam duce cu preşul, că nu l-a găsit pe Radu să ia de la el unele accesorii!
La capitolul papa, toţi am fost încântaţi, chiar dacă nu am făcut noi mari pregătiri, căci la noi fac mamaiele şi pentru noi!
La capitolul dans, mami nu prea a fost încântată căci am dansat pe muzica de la filmul de la ProTV, de genul HipHop..iar mami mă vrea mai romantică, nu să fiu un băieţaş de cartier! Mami de Imam zice că deaia mă şi place,că nu sunt mototoală,că ei nu îi plac mototoalele....că cică e Imam destul de mototol!
Aşa cum v-am spus astăzi am stat acasă...dar de mâine mergem în colindat pe la bunici...să vedeţi răsfăţ pe capul meu! Mami zice că o să fiu o răsfăţată de nu o să îmi încap în piele...în stilul ăsta.

3 comentarii:

  1. Inteleg ca este o hotarare mai noua - cea cu Mosii - ca Mos Nicolae a adus dimineata, in ghetute, cadouri. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Haioasa poveste, sa vedem ce vei face la bunici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Anonim si de Mos Nicolae am primit cadourile, dar le-am asezat langa ghetute frumos...difera povestea precum difera si povestea lui Sfantul Nicolae si povestea lui Mos Craciun, si cine au fost ei!
    Draga Biblioteca Dridih stii bine ce am facut la bunici: pozne si nazbatii!

    RăspundețiȘtergere