luni, 28 decembrie 2009

Au venit colindători!

Şi pentru că a fost sărbătoare au venit şi colindători....un nene dintr-un grup de colindători m-a văzut şi tot susţinea sus şi tare două lucruri:
1. "să iasă şeful afară! să îi zic şi lui o vorbă!" după aia am aflat că de fapt voia să îl întrebe pe tataie Marinică dacă mai îi dă şi lui ceva cupru, ca să vândă la fiare vechi
2. "să pui fata un pic aici pe tobă!"...mami nici nu se gândea...tati nu era de faţă, că m-ar fi ascuns de ţigani...căci am uitat să spunem că aceşti colindători erau o familie de ţigani! cât le-a pregătit mamaie Tanţi o pungă, mami a aflat că voiau să mă pună pe tobă să îmi cânte de deochi...mami i-a zis rromului, căci să vorbim frumos, că ea nu crede în deochi...dar omul tot a zis ceva acolo, chiar dacă nu m-a pus pe tobă!
Înafară de urări de la colindători, am primit şi am dat şi noi mail-uri, sms-uri şi telefoane cu urari, iar unora le-am urat chiar personal înainte de Crăciun cu o vizită!

2 comentarii:

  1. Eu cred in deochi!
    Ma deochi foarte repede, si sigur te deochi pe tine daca te vad in realitate!

    Sa-ti spun o poveste:
    eram la tara, la bunici.fiind seara, ma pregateam sa ies in parc. pe drum, desi se inserase, am vazut-o pe Denisa, de doar cateva luni, pentru prima data.am spus doar atat: ce frumoasa e!
    nu am stat mult in parc, 1 ora... cam asa. cand m-am intors, Denisa plangea de mama focului in bratele unei vecine. nu stia nimeni ce are, incepuse sa planga din senin.
    mi-am dat seama ca am deocheat-o, dar imi era rusine sa spun. m-am dus acasa si am rugat-o pe bunica mea sa mearga sa o descante. a mers si Denisa a incetat sa mai planga dupa 5-10 minute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi mami mai crede, dar căuta pretexte să nu mă eda la ţigan, pardon la rrom!

    RăspundețiȘtergere