joi, 24 decembrie 2009

Inteligentă.....

Inteligentă....nu glumă!
Să o povestesc şi pe asta...mamaie Ştefi mă crede inteligentă...de ce? Căci ea se chinuie să mă înveţe să număr până la cinci, şi îmi arată palma şi cum se numără...şi eu arăt palma!
Tot mamaie Ştefi şi-a pus în gând să mă înveţe franceză şi germană...şi-a scos cărţile de la naftalină să exerseze, să îşi aducă aminte...şi eu ând vreau să dau ceva zic "ia, ia, ia!", şi mamaie Ştefi a ajuns la concluzia că eu zic de fapt "da, da, da!",în germană! Ce mai ziceţi şi de asta?
În altă ordine de ideei eu înafară de ma-ma-ma...mai zic:
*nai-nai-nai dacă cineva bea ceva şi vreau şi eu
*am-am-am dacă cineva papă şi mie nu îmi dă
*iam-iam-iam dacă pap,şi îmi place ce pap
*a-am-ma dacă pap la sân
*be-be-be dacă vreau şi eu să butonez niţel tastatura
*ta-ta-ta dacă caut ceva şi nu găsesc, şi mă enervez
*ap-ap-ap dacă alerg să te prind
*ia-ia-ia dacă am ceva şi vreau să îţi dau şi ţie
*îmb-îmb dacă vreau să mă iei în braţe
*îzâ-a-îzâ dacă mă bucur
*oau-oau dacă aud muzică, şi încep să dansez
*da-da-da când vorbesc cu peştişori din acvariu
Nu mă pot autocaracteriza ca fiind inteligentă, cel puţin deocamdată, inteligentă mă consideră bunicii, tati zice că sunt isteaţă, dar şi nărăvaşă...mami zice că sunt descurcăreţă... căci, în această seară, de exemplu, mami a strâns jucăriile din casă şi o dată cu ele a pus în cutia de jucării şi biberonul meu de apă în forma O, fără să îşi dea seama....iar după aceea, mami tot căuta bibe şi nu-l găsea, mai aveam eu apiţă în bibe cu mânere, dar acela nu este tocmai preferatul meu...când mi s-a făcut sete m-am dus frumos, am scos jucăriile până am dat de bibe cu apă, şi am băut liniştită...şi mami nici nu bănuia că a băgat bibe la jucării....la fel ca şi când ar fi fost pe masăsuţă: dacă bibe cu apă e pe măsuţă, când mi se face sete mă duc, îl iau, beau şi apoi îl pun la loc!

3 comentarii:

  1. Craciun fericit alaturi de cei dragi!!LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca esti si cum spun bunicii, si cum spun parintii! Esti o minune de fetita!

    Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragă Dana şi dragă Nikol mulţumim de urări! Pupici rozzzz, cum zice tanti Pansy!

    RăspundețiȘtergere