duminică, 20 decembrie 2009

Ce bun este!

Dacă nu aţi mai avut veşti despre noi este fiindcă mami şi-a amintit că are un goblen neterminat, unul mic şi pitic, pe care l-a luat când era graviduţă, şi trebuia să îşi petreacă mai mult timp în pat....şi atunci s-a gandit să înceapă mai multe modele, fiindcă era greu de decis, şi nu a treminat niciunul!
Aşadar revenind....cum eu îmi fac de cappe aici prin casă, m-am gândit că ar fi frumos să redecorăm, şi anume am scos stinghia de la parchet şi m-am aplecat pe burtă şi am tras o muşcătură din prag.
În acest timp mami sorta haine pentru spălat,şi când a intrat în cameră şi m-a văzut că ronţăi ceva cu plăcere s-a gândit că am găsit ceva pe jos, dar când a făcut verificarea în guriţa mea a găsit o bucată de moloz...a rămas mami ca statuia....păi ce numai Imam să lingă la pereţi? eu sunt mai evoluată, mănânc de-a dreptul!
În altă ordine de ideei am câştigat şi un concurs ce presupunea invitaţia la filmul A Christmas Carol varianta 3 D, dar cum a fost vremea nu prea încântătoare nu am ajuns! Invitaţiile erau valabile până joi, dar mami decâte ori îi zicea lui tati dacă mergem la film, tati zicea "Păi tu nu vezi ce e afară?"...nici la Străbuna nu am ajuns!
Noi habar nu aveam ce vreme va veni, că noi ne uitam la vreme doar ca să o informăm pe Mioara, să ştie ce face cu caprele...că şi mami de Imam, joi a fost la cumpărături, că zicea că vine potopul, şi a întrebat-o pe mami "Tu nu te uiţi le televizor?", mami i-a zis că "Noi mari dansatoare în devenire, stăm doar pe muzică!", iar mami de Imam a zis "Şi aia cu caprele ce face? cine îi zice vremea?"....deci ne ştie toată lumea de meteorologul de serviciul...dar dacă Mioara nu ne-a mai sunat, pe noi nu ne-a mai interesat!

2 comentarii: