vineri, 4 decembrie 2009

Am revenit!

În ultima perioadă am fost cam puturoşice sau altfel spus, cam ocupate, şi nu am mai postat niumic...dar pentru că astăzi ne-a tras de mânecă ne-am făcut timp să postăm şi să vă spunem ce am mai făcut.
Aşadar, să începem în primul rând cu mine: eu sunt happy, pentru că de la Sf Andrei am început să primesc cadouri! Tare bine este să fi mic! Toată lumea te drăgălăşeşte şi toată lumea te alintă!
Ieri am fost la Simona, şi am făcut vaccinul pentru un anişor,şi sunt fresh...mami se aştepta să fiu cam mârâită, dar cum să pierd eu prilejul să mut cărţile, să trag de fire, să fac curat pe noptieră, să vorbesc la telefon? Am făcut eu ordine şi la Simona în cabinet: am tras-o de stetoscop, am tras de aparatul de luat tenisunea când mă cântărea, şi i-am tras o serenadă când a pus-o pe Cosmina să mă măsoare! La vaccin am stat tare cuminte, de s-a mirat şi Cosmina!
În rest, la fel cum mă ştiţi!
Mami şi tati sunt cam ocupaţi, că le ocup eu timpul mereu....dar de o săptămână m-au lăsat să dorm singură în cameră, şi ei dorm în sufragerie...dar în fiecare dimineaţă aceiaşi poveste: eu mă culc pe la ora 22, dar mă trezesc să pap pe la 4:30-5:30,şi mami vine la mine,îmi dă să pap,şi adormim amundouă în patul mare. Tati când se trezeşte dimineaţa singur, mereu o întreabă pe mami:"De la ce oră dorm eu singur?". Păi, măi tati crezi că te mănâncă BaBau? Că nici eu nu cred în BaBau!
Mamaile în principiu sunt bine...au fost ieri la Cantacuzino de şi-au făcut analize, că le-a luat mami în trombă, că doar altă grijă nu ar trebui să aibe decât de sănătate, că dacă ajung ca Străbuna mami pune coada mături pe ele! Cadou de Crăciun şi de ziua lor, le-a luat mami glucometre, să le dotăm, că vorba ceea le-am dotat şi cu tensiometre, şi tot degeaba!
Ieri eu am fost la mamaie Ştefi, şi au venit împerună de la analize, aşa că m-am jucat niţel şi cu mamaie Tanţi, şi am mai primit nişte cadouri! Să vedem acum cum le ies analizele!
Mamaie Ştefi cică mai vrea un căluţ,că ea nu voia aşa cum mi-a cumpărat mami! Ea voia un căluţ aşa cum avea mami când era mică...dar cum noi alt model decăluţ nu am văzut, nu are decât să cumpere ea, că noi oricum nu vrem să facem herghelie!
Tataii şi Străbunul sunt cei mai cuminţi...momentan! Dar ei când fac o bororboaţă, o fac nu glumă...aşa că se compensează!
Tataie Marinică vrea să îşi ia maşină de făcut pâine...voia să ia, dinainte să cumpere mami...dar mamaie Tanţi este cam reticentă, ca deobicei! Dar nici o problemă, presimt eu că tataie Marinică va face ca deobicei: se va duce şi va lua el o maşină de făcut păine, şi ceea mai scumpă...că aşa a făcut el şi cu cuptorul cu micorunde,şi cu prăjitorul de pâine, şi cu maşina de tocat carne, şi cu filtrul de cafea,şi lista poate continua.
Tataie Adrian şi Străbuna nu vor să audă de maşină de pâine...tataie zice că el nu mănâncă doar o felie de pâine, Străbuna că ea nu poate mesteca,că nu are dinţi! Străbuna oricum este supărată, că are o problemă: are de la tanti Toni nişte ghemuri cu aţă, şi acum a pierdut din ghemuri prin casă, şi nu ştie pe unde au dispărut! Doar trebuie să aibe şi ea o problemă esenţială!
Păcat că este prea târziu să o sun să îi zic să îşi dea în bobii, să vadă unde găseşte aţa...că dacă nu a căpiat-o pe mamaie Ştefi să îi facă rost de boabe de porumb, să îşi dea în bobi...şi vorba lui mami de Imam, Străbuna habar nu are de dat în bobi, dar se gândeşte să îşi facă delucru...că doar aşa făcea şi mami de Imam cu verii ei,şi îi minţea de îngheţa Dâmboviţa când erau 40 de grade afară!
Acum să vă spunem şi despre naşii...care au fost în weekend la munte, la Bolboci....acum vor să ne vrăjească să mergem şi noi de pe 19 decembrie, dar am zis că mai căllduţ este la noi în casă...căci se pare că naşul nostru a uitat cum a stat o zi întreagă înzăpezit pe durmul Bucureşti-Urziceni, de a făcut pipilică în căciulă, şi nu a venit nimeni cu desăpezirea! drept pentru care la noi în căsuţa e mai călduţ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu