duminică, 27 decembrie 2009

Am pierdut ghetuţa!

Pentru că au fost sărbătorile eu am fost plimbăreaţă, cum zice tataie Adrian...şi cum zice Străbunicul, am făcut şi bani că am fost cu "Bună dimineţa!".
Aşadar, ca tot românul am păpat să cresc mare, eu în înălţime, şi alţii în lăţime! Unora le este rău de atâta mâncare, altora de atâta muncă înainte de sărbători...noi nu suntem în nici o categorie, dar Angela este!
În seara de 25 decembrie sună telefonul şi răspunde mamaie Tanţi....era Angela...o ştiţi pe Angela, vecină şi prietenă cu mamaie Tanţi!
Angela se simţea rău şi nu avea apă, căci ea nu opreşte apă în găleată, şi numai era apă la robinet, şi nu ştia dacă numai ea nu are apă sau toată lumea, şi cum la nimeni nu curgea apa la rpbinet ne-am gândit să mergem să îi ducem noi nişte apă pentru ceai....şi ştiţi legea lui Murphy: la cinci minute după ce am ajuns noi la Angela a venit şi apa la robinet. Şi cum să nu fie Angele obosită dacă a tranşat singură ditamai porcul, şi a mai făcut şi sarmale, lebăr, piftie şi cartaboş...căci dacă nu ştiaţi Angela are fermă de porci, la standarde europene, şi a vrut şi eaa un porc din ferma lor...iar Bebe, fiu-su a rezolvat problema, l-a tăiat la abator, şi a venit cu el tăiat în două...şi luptă-te Angelo să îl tranşezi...căci ea visa că vine cu el porţionat şi tranşat, şi ea doar îl pregăteşte!
Şi revenind, evident că nu numai mamaie şi mami puteau să plece în vizită, ci trebuia să merg şi eu...aşa că m-au echipat şi am plecat...numai că ştiţi vechea mea poveste că nu îmi place să ţin nimic în picioare, aşa că pe drum mi-am dat jos o ghetuţă...mami a sesizat abia când intram pe poartă la Angela, aşa că m-a lăsat cu mamaie, i-a dat Angela o lanternă cât un far de stadion de mare şi a plecat în căutarea ghetuţei mele...să o fi văzut pe mami cu ditamai lanterna cum căuta ghetuţa! În cele din urmă a găsit-o...tati când a aflat a zis că de ce nu l-au sunat pe el, că ieşea şi el să caute ghetuţa...vă daţi seama ce ar fi fost să îmi caute toată lumea ghetuţa mea, iar eu oricum nu aveam nici o taină, dormeam de mama focului!

2 comentarii:

  1. :))))
    Sa-i spui lui mami ca si eu, acum cativa ani, m-am incapatanat sa iau frisca la tub pentru Revelion.Si in drum spre casa prietenei, unde se tinea petrecerea, mi s-a rupt punga. Dupa vreo 2 ore am observat ca nu mai avea tubul capac! De unde sa luam alta frisca, la tara???
    Sa ma fi vazut cum scotoceam prin zapada aia pana la genunchi....
    Ce-au mai ras pe seama mea....

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi şi crezi că de mami nu a râs nimeni văzând-o cu ditamai farul căutând pe mijlocul şoselei principale ghetuţa mea? Important este că a găsit-o!

    RăspundețiȘtergere