marți, 29 decembrie 2009

Am păpat bomboana!

Aseară am ciordit o bomboană, şi am fărâmat-o şi am păpat-o...şi se trezeşte tati că: miroase fata a bomboană, şi să mergem la mami să mă verifice în guriţă...căci lui tati îi e frică să umble la mine în guriţă, cred că îi e frică că îl muşc!
Când se uită mami la mine, eu păpasem o bomboană şi eram lipiciasă pe toată faţa...vă daţi voi seama că am avut grijă să mă ung şi pe obraji....miroseam toată a zmeură! Mami s-a bucurat că nu am păpat bomboană de pom cu ciocolată! M-a verificat mami în guriţă, dar degeaba că deja bomboana era în stomăcel....şi m-a dus tati şi m-a spălat pe faţă, şi mi-a făcut toaleta de domnişoară!
Poate vând un pont la Străbuna, să nu se mai ungă cu cremă, să întindă ridurile...ci cu bomboane..căci dacă nu ştiaţi, Străbuna mea la cei 84 de ani ai ei, vrea să nu aibe riduri, iar dacă îi zici că de vină este vârsta, spune că ce unele femei sunt frumoase şi fără riduri şi la bătrâneţe, şi că mamaie nu are riduri ca ea!

2 comentarii:

  1. Esti tare smechera, dar ai grija ca... nu tot ce e prin casa se mananca. Acum te-ai scos, dar s-ar putea sa ai ceva necazuri!

    La multi ani si sanatate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de urari! Si tie multa sananate si ceva bucurii!

    RăspundețiȘtergere