marți, 8 decembrie 2009

Prima mea măseluţă!

Astăzi am fost în vizită la bunici!
Am fost cam agitată, fiindcă îmi apare prima mea măseluţă...am vorbit cu mamaie Tanţi, care de fapt o sunase pe mamaie Ştefi, şi nu a crezut că îmi apare prima mea măseluţă...păi mamaie dă un search pe "goagăl", şi vezi când trebuie să apară primul molar de pe maxilar, că noi am găsit că între 13-19 luni...aşa că la mine s-a cam grăbit să apară, dar eu ce să fac că nu îmi place deloc!
Mamaie Ştefi deja a început să se agite cu sărbătorirea mea, şi cu ruperea turtei....dar mami a zis că această problemă o priveşte pe ea şi pe tati! Tataie Adrian a fost deacord! Mami zice că tataii sunt mai înţelegători, şi de obicei zic că dacă aşa vor copii aşa se face!
Mamaie Ştefi s-a cam supărat că cică se înţelege că mami nu este mulţumită cum organizează ea...mamaie nu înţelege că şi părinţii mei sunt mândrii de mine şi vor să facă şi ei ceva, că până la urma urmei responsabilitatea cea mai mare ei ar trebui să o aibă! Dar mă rog, şi mamaie a început să o ia ca Străbuna: să deducă din text...iar mami crede că dacă lui mamaie nu poate să îi zică ceea ce gândeşte atunci cui?
Tataie Adrian a venit cu o super idee care pe mami a cam prins-o, şi anume că turta se sărbătoreşte când se face un an de la botez! Nu strică ideea, şi câte bordee atâtea obicee...unul în plus nu strică!
Stăbuna cea mai şugubeaţă, a fost împărtăşită de mami, adică i-a dat mami un pahar de vin...şi mamaie Ştefi a zis să nu care cumva să mai facă aşa ceva....pe seară, pe mami o cam apucaseră ideile că dacă care cumva îi stă motorul lui Străbuna, cine mai îmi zice mie "Stai la un loc! Nu auzi? Frumosule, stai la un loc!"....dar a aflat că Străbuna este fresh şi s-a mai liniştit!
Am uitat să vă povestesc că astăzi am fost pe post de fotomodel, şi m-am probat cu hăinuţele de iarnă pregătite de mamaie, şi le-am luat acasă să le iau la purtat...oricum a tricotat mamaie! nu s-a încurcat!...măcar să port eu fiecare hăinuţă măcar o dată!
Mâine vine la Bucureşti şi mamaie Tanţi: se duce să se înscrie în evidenţă la cabinet la Elena, verişoara lui tati, pentru diabet...acum avem trei diabetici în familie, şi să sperăm că măcar valorile glicemiei vor scădea şi le vor ţine în frâu! Culmea este că Străbuna care îşi face de cap cu mâncarea, are valoarea la glicemie ceea mai mică din club...dar mami crede că mamaiele au făcut diabet pe sistem nervos, că prea se agită!
În altă ordine de idei mie şi lui mami nu ne mai place să deschidem tv-ul decât pe posturile de muzică, fiindcă pe restul posturilor auzi numai despre alegeri....uff, că deja ne-au intoxicat! Tataie Adrian a adoptat ceea mai bună alegere, îi pare rău şi lui mami că nu i-a venit ideea! Bravos tataie!

2 comentarii:

  1. un masaj pe gingie daca o supara.cu glicerina.o masezi tu cu degetul.cristina(fata finei de la colt)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de sfat, fiunţa Cristina! Dar deja ne-a iesit un piculet, un colţişor,şi nu ne lasă să îi băgăm mânuţa în guriţă.
    Te pupăm ROZZZZZZZZZZZZZZ!

    RăspundețiȘtergere