marți, 29 decembrie 2009

Bat la tobă!

Când am sărbătorit-o pe mamaie Ştefi de Sfântul Ştefan, tataie Adrian m-a învţat să bat la tobe cu furculiţa în farfurie...mamaie tot îi zicea lui tataie că are mai puţină minte ca mine, de mă lasă să mă joc cu furculiţa. Ea ştia din experienţă, că şi ei Străbuna îi dădea să bată cu o lingură de lemn în oglinzii, şi spărgea la oglinzii de mama focului...şi acum mare, Străbuna îi zice lui mamaie că a spart multe oglinzii, şi mamaie se gândeşte ce s-ar fi întâmplat dacă se tăia, sau dacă îi sărea un ciob în ochii.
Revenind, cum spuneam tataie Adrian m-a învăţat să bat toba...iar eu acum stau toată ziua cu o lingură şi un castron şi bat de mama focului, numai că şi linguriţa şi castronelul sunt din plastic, din vesela mea!
Mami moare de ciudă că nu mă joc cu toba pe care mi-a cumpărat-o ea de la magazinul de jucării....dar cum zice tati: pe mine nu mă interesează jucăriile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu